Tar du bilder av magen?

M

Moderator Kristin

Guest
Eller har dere tenkt til å ta bilder når det synes bedre?

Noen tar jo bilder hver uke, hver dag, mens andre, tar bare bilder en gang innimellom.

Hva tenker dere å gjøre?
 
Jeg har tatt et bilde av magen til nå. Med forrige tok jeg bilde hver uke, usikker på om jeg gjør det denne gang. Men er litt kjekt å sammenligne, så kanskje jeg gjør det etterhvert som magen vokser, får se [emoji4]
 
Synes den perioden i starten der kroppen kan bli litt mer klumpete, men uten skikkelig babykul, er litt vanskelig, så her blir det nok ingen bilder før skikkelig kulemage er på plass :p
 
Har ikke fått noe mage enda (12+1), bare livmora som buler ut når jeg ligger på ryggen:) Tar nok bilde ca ukentlig når magen kommer.
 
Tar ukentlig fra uke 12. Gjorde det sist, veldig koselig å se tilbake på.
 
Startet ikke før uke 26+4 sist gang. Så nå tar jeg likesågodt magebilde hver uke når jeg går på vekta :joyful: Ingen forandring så langt om morgenen, men blir veldig oppblåst på kvelden :)
 
tok bilde sist helt på slutten men ikke underveis, burde kanskje det for å se om magen faktisk vokser og ikke bare jeg som føler klærne blir mindre og mindre... men har ikke gjort det...
 
Jeg tenker å begynne å ta bilder på mandag, da er jeg 13+0. Hadde egentlig tenkt å begynne 12+0, men plutselig var det gått noen dager over :p
 
Føler meg fortsatt bare lubben, men begynte å ta bilder fra 13+0 (er nå snart 16+0), for tenkte at det kan jo hende det er lettere å se når jeg sammenligner med senere bilder:p venter fortsatt på den berømte kulen;)
 
Jeg har tatt bilder en gang i uka siden uke 10. Kan se forskjell på magen fra 10+0 til 14+0. Likevel føler jeg meg også mest lubben. Synes ikke det bare er kul nederst, men også at mellomgulvet står veldig ut (skulle hatt litt sterkere magemuskler) :p Så enn så lenge kjennes det ut som når jeg hadde spist en større middag. Prøver å skjule magen i store klær på jobb, men går med gravid-bukse og den tror jeg nesten fremhever magen.. tror folk kanskje kan se det når jeg ikke passer på at genseren "henger" riktig på.
 
Jeg har tatt bilder en gang i uka siden uke 10. Kan se forskjell på magen fra 10+0 til 14+0. Likevel føler jeg meg også mest lubben. Synes ikke det bare er kul nederst, men også at mellomgulvet står veldig ut (skulle hatt litt sterkere magemuskler) :p Så enn så lenge kjennes det ut som når jeg hadde spist en større middag. Prøver å skjule magen i store klær på jobb, men går med gravid-bukse og den tror jeg nesten fremhever magen.. tror folk kanskje kan se det når jeg ikke passer på at genseren "henger" riktig på.

Hehe ja, jeg har det også sånn...ser ut som magen går «hele veien opp». Men nå har jeg begynt å se en endring...faktisk har magen begynt å bli mindre, men da mest øverst og har fått litt tydeligere kuleform helt nederst....(16+1 i dag) så de siste andre ukene har jeg nok bare vært oppblåst:p men oppblåst gravidmage er vel også en gravidmage:hilarious:
 
tar bilder hver andre uke frem til jeg er 16 uker for så å ta bilder hver uke etter det.:) da bynne man å se mest forskjell spesielt når man har hatt flere fødsler å blitt strekt flere ganger før.
 
Jeg har tatt bilder en gang i uka siden uke 10. Kan se forskjell på magen fra 10+0 til 14+0. Likevel føler jeg meg også mest lubben. Synes ikke det bare er kul nederst, men også at mellomgulvet står veldig ut (skulle hatt litt sterkere magemuskler) :p Så enn så lenge kjennes det ut som når jeg hadde spist en større middag. Prøver å skjule magen i store klær på jobb, men går med gravid-bukse og den tror jeg nesten fremhever magen.. tror folk kanskje kan se det når jeg ikke passer på at genseren "henger" riktig på.


når er det du har fått termin?
 
Back
Topp