Tar dere..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
Folat? Man skal egentlig ta det før man blir gravid også, er det liksom forsent å begynne nå? :\

Jeg begynte da jeg fikk positiv test, det gjorde jeg sist også:) Så ja, jeg tar det:)

Man burde ta det før man blir gravid, men er ikke noe krise. Jeg tar folat nå. Hjelper masse med utviklingen av fosteret :)

Jeg gjør ikke, men begynner i morgen! Må bare få kjøpt! :-)

Jafseslafsaslappfis skrev:
Folat? Man skal egentlig ta det før man blir gravid også, er det liksom forsent å begynne nå? :\

gratulerer med spire i magen.
Har ikke fått dette med meg

Det er ikke forseint å begynne nå.
Jeg begynte på 4+3.

jeg tar det nå, og tok det en god stund før jeg ble gravid :)

Det er riktig nok viktig hele første trimester, men aller viktigst i uke 5 og 6!

Jeg tar dobbel dose disse ukene emoticon

Jeg begynte med folat da jeg sluttet på p-pillene i august. Tar også omega 3 og multivitaminer.

Jeg begynte med det når jeg testet positivtemoticon
Ikke tatt det mens vi prøvde fordi jeg har lest at de kan være kreft fremkallende, men det må jo bare alle gjøre som dem selv vil medemoticon
Tror det er viktigst når du først er blitt gravidemoticon

*Snuppo+1+1* skrev:

Jafseslafsaslappfis skrev:

gratulerer med spire i magen.
Har ikke fått dette med meg

Det er ikke forseint å begynne nå.
Jeg begynte på 4+3.

Takk for det snuppa! men hysj utenfor babyverden da da begynner jeg i morra da :D

jeg begynte begge gangene da vi tenkte på planleggingen... så denne gangen i 3 mnd før, med Em 2 mnd før tiden... og selvfølgelig, fortsette til spiren er 3 mnd gammel

De anbefale 3mnd før, og 3mnd etter. Men går nok bra fra du vet du er gravid. Jeg har gått på de over ett år..... Tok litt tid før jeg ble gravid! Har gått på de en stund etter, men igår kjøpte jeg noe som heter Gravitamin. Der er alle vitaminene som en gravid kropp trenger

Jeg begynte rundt el denne gangen, fordi vi akkurat hadde bestemt oss for å prøve igjen. Men det er bedre sent enn aldri! :)

Back
Topp