Tar dere...

IngiManathingi

Gift med forumet
vare på alle klærne??
Foreløbig gjør vi det, men er jo maaaasse klær! Mer enn nok i hver eneste størrelse, så det blir masse IKEA-esker på boden etterhvert...
lurte på om jeg skulle ta vare på det jeg liker best og gi resten til Fretex eller noe???
Hva gjør dere?

Jeg tar vare på det jeg liker godt og jeg syns de var veldig fin i, pluss sånne ting som er hjemmestrikka, resten har jeg sendt til sånn innsammlings greier og fretex!

Med førstemann tok vi vare på alt.

Og det brukte nr 2 som kom 18mnd senere.

Nå venter svogeren min og dama hans barn i april, så da har vi sendt alt, minus et par favorittantrekk, ull og strikkatøy viere til de.
Så får de ta det de vil ha og kaste resten

regner med du mener babyen sine klær???

di tar jeg vare på såklart !!!!
vil jo ha flere barn, så da er d jo kjekt å ha ett lager liggende [:D]

Har tatt vare på alle klærene enda, men kommer til å gå igjennom å beholde noen å gi vekk en god del, har en bod full med kasser med klær.

Tar vare på ullklær og klær som er lite og pent brukt...de med bæsjeflekker og som er misfarga kaster jeg..stort sett tatt vare på det meste når jeg tenker meg om...

OK... jeg er og frista til å sende en del til FRETEX el.l ... skal jo ha en til en dag, men trenger jo ikke alle klærne - holder å ta vare på de fineste & hjemmestrikk selvfølgelig!
Må nok sortere litt etterhvert ja!

ja jeg gjør det :) Også det jeg har arvet som jeg har brukt. Sparer til nestemann, og evt til søstern min får barn selv.
Gir heller bort det jeg ikke vil ha når nestemann kommer :)

har gitt alle småklærne til fretex eller en annen organisasjon...

Foreløpig tar jeg vare på alt. Vet jo ikke om jeg får flere barn. Og kan jo hende det kommer flere små i resten av familien som kan arve det. Men etterhvert kommer jeg til å plukke ut det som jeg syns er verdt å beholde og gi bort. om det blir til familie eller UFF gjenstår å se. 

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg tar vare på det jeg liker godt og jeg syns de var veldig fin i, pluss sånne ting som er hjemmestrikka, resten har jeg sendt til sånn innsammlings greier og fretex!

Sign [:)]

foreløpig har jeg bare lagt det i klesskapet på rommet hennes! Har kommode på rommet og badet å legge klær i!:)
men jeg skal nok sortere det en dag! Spare på favorittplaggene hvertfall og det ulltøyet som ikke har bæsjeflekker på :P tror jeg skal prøve å farge det faktisk :)

har tatt vare på alle jeg :p hehe. vet ikke hvorfor, er jo ikke sikkert jeg trenger dem en gang til men.. Er jo så lite brukt.. Får se hva jeg gjør med dem etterhvert, har ikke hjerte til å kaste de eller gi de bort akkuratt enda :P hehe

Back
Topp