Tar dere tran??????

Grete71

Forumet er livet
Jeg har KJØPT i hvert fall, og har en plan om å ta, men glemmer det bare... [8D]

Jeg tar noen sånne tran-kapsler. Tror ikke jeg skal satse på den fantastisk gode tran-smaken[:D]

Jeg har kjøpt med sitronsmak. Den er ikke så ille, så lenge jeg klarer å svelge uten å ha det i munnen først, liksom... [8D] Får prøve å lure litt i Vetle også...

Syns den vanlige er bedre enn den med sitron jeg da:P Husker jeg likte tran kjempegodt når jeg var liten, jeg:P Ellers får du bestikke han litt[:D]

Ja jeg tar tran med sitronsmak hver dag,, Tar Tran, vitamineral og folsyre[:D]

Jeg har kjøpt så bør vell begynne å ta den også[:'(]

jeg tar en tablett som inneholder både folat og omega 3 og synes de er helt greie

mini tar! teller det????[:D]

han henter i kjøleskapet og etterpå forlanger han en sånn myk c vitamin som premie[:D]

så det er NOEN som tar vitaminene sine her i huset[:D]

ORIGINAL: *mini og reka*

han henter i kjøleskapet og etterpå forlanger han en sånn myk c vitamin som premie[:D]

NEI DET TELLER IKKE!!!!! [8D]

omega 3 ... tran kapsler :D

ORIGINAL: Grete71

Kræpp[X(]

*tusler ut på kjøkkenet og gafler vitaminer og skyller ned med tran*

ORIGINAL: Grete71

Kræpp[X(]

*tusler ut på kjøkkenet og gafler vitaminer og skyller ned med tran*

Ta tranen om kvelden før du legger deg, så merker du ikke noe til den... [;)]

Har vært inne på tanken, men ikkje kommet meg så langt.. Må vell kjøpe ei flaske å se om eg klare å svelge den gørra.... [:'(]

Tran får jeg ikke ned. Men spiser Triomega for kvinner med Omega 3++..[:D]

Tok tran i begynnelsen, mn nu e d bare multivitaminer og folsyre:)

prøvde å ta det en stund, men bare glemte det[8D]
er ikke så veldig på det å proppe i seg vitaminer. hehe er sikkert jeg som er litt rar[:D]

Tro det eller ei... men magen min tåler faktisk ikke tran. Jeg spyr den bare opp igjen. Har prøvd kapsler også men det går like ille med dem når de har løst seg opp nedi magen. Eneste jeg tåler er sånn Sel olje kapsler med omega 3. De tåler jeg og det har jeg fått høre er mye bedre for kroppen også enn vanlig tran og sånn standard omega 3 ting. [8D] Er mye dyrere da... men får kjøpe inn en pakke igjen... Er nok bra for både meg og ungen i magen å spise det der. [:)]

Back
Topp