Tar dere tran?

• Trådstarter Trådstarter *prøvedokka*
  • Opprettet Opprettet
P

*prøvedokka*

Guest
Det blinker jo stadig vekke en Møllers reklame her. Og en får mer intelligente barn av å ta det i svangerskapet...

Jeg stemte nei.
Jeg gulper så fælt av tran, så det er helt uaktuelt.

Noen som har prøvd sånne kapsler som en ikke skal gulpe av?
Kan gravide bruke dem? Har vurdert å prøve sånne evt[:)]

ORIGINAL: *prøvedokka*

Jeg stemte nei.

jeg bruker de kapslene som lover at man ikke gulper.. Står ingenting om gravide på de, og jeg har ikke hatt noen oppstøt [:)]

Jeg bruker de vanlige trankapslene uten problemer..
Tok ikke tran før jeg ble gravid.

ORIGINAL: LuckyStar

Jeg bruker de vanlige trankapslene uten problemer..
Tok ikke tran før jeg ble gravid.

tror da kjøper jeg disse[:)]

Jeg tok transkapsler både første svangerskap og nå. Prøvde meg først på tran på flaske denne gangen, men det ville ikke ned gitt, og var ikke verdt det for meg!
Så da ble det kapsler igjen og det kommer jeg til å fortsette med!

Eg har kjøp kapsler som innehelpe både Omega-3 og Folat. Blei anbefalt detta på apoteket [:)]

Tar den gravid saken med fire piller hvorav to er tranpiller.rein tran hadde jeg ikke tatt om det stod om livet tror jeg...det er helt forferdelig grusomt[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Jøsses...

ORIGINAL: *prøvedokka*

Jeg stemte nei.

jeg bruker de kapslene som lover at man ikke gulper.. Står ingenting om gravide på de, og jeg har ikke hatt noen oppstøt [:)]

Om en tar tran før en spiser er sjangsen for oppstøt mye mindre enn en tar tran rett etter en har spist. Bare til informasjon, liksom.

kapsler

ORIGINAL: Mamman til my!

tar omega-3 kapsler [:)]

Samme her[:)] Ren tran går ikke ned[:'(]

Jeg tar tran. Gjort det i et par år nå, og er jo nesten aldri syk lengre! Tar den om morgenen før jeg spiser. Meget sjelden jeg kjenner noe oppstøt da.

Tar den med sitronsmak. Holder pusten når jeg tar den i munnen og svelger den ned med vann. Da kjenner jeg overhode ikke transmaken. Kjenner litt av sitronsmaken, det er alt. Så synes slettes ikke det er ille å ta den. [:)]

Jeg tar de trankapslene som følger med i den gravid pakka, pose med 4 tbl i.

kjøpte en sånn pakke på apoteket som heter Gravid(?). Der er det små poser med en dagsdose inni hver pose. 4 tabletter: 2 omega 3 kapsler, 1 vitamintablett, og en annen (husker ikke i farta hva det var, noe blåbær hvertfall)[:D]

Da tror jeg jeg skal prøve de "gulpesikre".

Har prøvd å ta kapsler tidligere, sammen med mat og på kvelden. Men jeg gulper uansett. Er nok en gulper jeg... Hihi[:)]

TAr trankapsler, teller det? [;)]

ORIGINAL: klioii

kjøpte en sånn pakke på apoteket som heter Gravid(?). Der er det små poser med en dagsdose inni hver pose. 4 tabletter: 2 omega 3 kapsler, 1 vitamintablett, og en annen (husker ikke i farta hva det var, noe blåbær hvertfall)[:D]

samme jeg tar [:)] fint å vite at man får i seg det man trenger [:)]

Back
Topp