Tar dere kosttilskudd?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Tar dere koststilskudd og i tilfelle hva? Jeg tar folat, 1 multivitamin,1 Selen med evit, 1 Sink med cvit og 2 kapsler Fri flyt folat av å til når jeg husker d

sink og multivitamniner, samt tran[:)]

jeg tar multivitaminer, jern, b vitamin og b 12 sprøyte hver 3 mnd

etter at jeg begynte med vitaminer å sånn så har jeg vært mindre syk. har ikke hatt antibiotika på 2 1/2 år...før var det hvert år

Multivitamin og B kompleks, tilsammen i dem er det nok dose med folat 400.

Ellers så tar jeg omega 3, men har stoppet opp litt nå pga svineinfluensaen, det anbefales ikke å ta omega 3 da. Men nå har jeg vaksinert meg så jeg starter nok opp igjen med omega 3 snart.

Tran, flytende multivitamin fra helsekost, folat og tranebærkapsler med c-vit. Det siste mest for å unngå blærekatarr...... Verste jeg vet[&:]

ORIGINAL: twinanne

Multivitamin og B kompleks, tilsammen i dem er det nok dose med folat 400.

Ellers så tar jeg omega 3, men har stoppet opp litt nå pga svineinfluensaen, det anbefales ikke å ta omega 3 da. Men nå har jeg vaksinert meg så jeg starter nok opp igjen med omega 3 snart.

Kan du forklare dette nærmere?

Grav.vitamin

4 mg folat daglig[;)]

Tar b-vitamin kompleks m folat, c-vitamin, e-vitamin og trankapsler. Etter anbefaling fra homeopat..

Legen min ba meg slutte på GRAVID kosttilskudd fra Lifeline. Mente det varunødvendig å tilføre kroppen alt det der. Men jeg skal fortsette med folat første tre mnd, og omega 3 hele veien!

Back
Topp