Tar dere hensyn? *ang hvitløk*

ORIGINAL: Trone

Kommer helt an på hva jeg skal senere på dagen eller dagen derpå. Skal jeg i bryllup eller sånne finere ting så spiser jeg det ikke[;)]

Sign. Tenker over om jeg skal noe, eventuelt bare være hjemme. Så litt tenker jeg over det :p

Nei ærlig talt.
Men jeg lukter aldri sånt av andre, så jeg tenker ikke at de lukter noe av meg heller da.

Jeg er aldri så oppi fjeset på andre (enn sambo) at jeg merker om de har spist det eller ikke, så nei, jeg tar ikke slike hensyn..

jeg blir syk av lukten. får vondt i hodet. men kan jo ikke kreve at folk holder seg unna hvitløk. men mine nærmeste er veldig flinke med å passe på

Jeg tenker iallefall over det. Liker ikke å spise mye hvitløk og sånt dagen før jeg skal på jobb.
Men jeg jobber som frisør da, og står jo ganske tett på kundene.

Hadde en kollega som kunne spise hvitløk i lunsjen.. det hadde jeg aldri gjort. Hun lukta jo etterpå!

JA, jeg tar hensyn..
Jeg elsker hvitløk, men holder meg langt unna folk etter jeg har spist det..
Jeg vil absolutt IKKE gå rundt å stinke.

ORIGINAL: Miriel

Nei, det har jeg aldri tenkt over. [8D]

sign... og jeg spise de flere ganger i uka.. fått kommentar fra jobben et par ganger.. men bryr meg ikke[:D]

Jeg tok hensyn til det før, men nå spiser vi hvitløk ganske ofte.
Men så føler jeg at det er flere nå som spiser hvitløk enn før!
At alle går rundt og lukter hvitløk[:)]

jeg liker ikke hvitløk selv, så legger VELDIG godt merke til at andre har spist det.... men det bryr meg ikke så lenge de ikke står oppi ansiktet mitt [8D]
folk må få spise det de vil...

Bryr meg ikke!!

Lukter jo bare at jeg har spist god mat [:D]

Prøver å være litt forsiktig når jeg skal på jobb (bhg), ja..
Med tanke på ungene osv..

kunne ikke brydd meg mindre, ska man tenke slik tror jeg man komme til og bli gal [:)]

synes ikke det e noe man bør gå rundt å bekymre seg for

ORIGINAL: Trone

Kommer helt an på hva jeg skal senere på dagen eller dagen derpå. Skal jeg i bryllup eller sånne finere ting så spiser jeg det ikke[;)]

Hehe, kan ikke si jeg tar så mye hensyn til andre der nei.
Vil jeg ha hvitløk, så spiser jeg hvitløk[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg spiser ikke hvitløk, men syns folk som jobber tett med kunder faktisk bør tenke på det[8D]

Samme her. I tillegg reagerer jeg på bl.a. hvitløkslukt, så jeg sliter med å jobbe/være sammen med mennesker som har en kraftig hvitløksånde. Heldigvis skjer det sjelden. [:)]

Jeg har aldri (vertfall sjelden) fått noe klager på hvitløkånden min,så jeg tror ikke jeg stinker hvitløk selv om jeg har spist det..

ja jeg tar hensyn! Lager jeg ting fra bunn så bruker jeg ALDRI hvitløk. Om man f.eks jobber som servitør som jeg har gjort så kan man ikke gå rundt å lukte det.. Synes jeg ihvertfall! Eller om man skal på byen å danse. Jeg hadde følt meg helt forferdelig om jeg visste jeg luktet hvitløk [8D]

jeg som hudpleier tenker på det ja, ikke mye digg om du skulle vært kunden som får ansiktsbehandling og blir gassa ihjel med hvitløkstank [8D]

Back
Topp