Tar dere hensyn? *ang hvitløk*

FancyPants

Forumet er livet
Er dere forsiktige med å spise hvitløk for at ikke lukten skal sjenere arbeidskollegaer/medstudenter?

Jeg er en sånn som ikke tenker på det i det hele tatt, og legger sjelden merke til om andre har spist hvitløk dagen før.
Kjæresten min derimot, tenker mye mer på hvordan han kommer til å lukte "dagen derpå".

Bør man bry seg om sånt, eller ikke?

nei sånt driter jeg i gitt...
gubben klager noen ganger, men da minner jeg han bare på hva kaffe gjør med ånden hans og så får han bare rulle inn...

vel noe tåler hvitløk, andre ikke
broren min stinker sykt ille av hvitløk, selvom han bare har spist bitte bitte litt

mens andre lukter man det nesten ikke på

hadde jeg vist jeg var som broren min hadde ejg slutta å spise det[8D]

Nei, det har jeg aldri tenkt over. [8D]

Jeg spiser ikke hvitløk, men syns folk som jobber tett med kunder faktisk bør tenke på det[8D]

Spiser ikke noe med hvitløk om jeg er på jobb eller skal på jobb etterpå... (Jobber i butikk)

Hjemme driter jeg i det[;)] Men pusser tenna da...

Er bevisst ja! Jobber på fabrikk med mye støy og må skrike folk i ansiktet for at de skal høre[8D]

Da e ikke tål løk(ingen typer løk) så spis e ikke det og slæpp å tenk på korsen e lokta.
Men kjenn da godt hvis andre har spist løk

Elsker kvitløk, så tar nok ikke hensyn.

ORIGINAL: Miriel

Nei, det har jeg aldri tenkt over. [8D]

huff jeg burde kansje tatt hensyn....
Men jeg ELSKER hvitløk!! Har det i all mat nesten.. [:)]

Skulle ønske folk gjorde det før de tok bussen hvertfall..
Jeg er allergisk mot enkelte lukter, parfyme, hvitløk og fyllik-lukt er aldri til å slippe unna på bussen[&o]
Må ha med meg klinex og nesespray hver gang jeg tar buss.

Nei igrunn ikkje.. eg merker ikkje når andre har spist det..

hahah! NEI!! jeg spiser hvitløk så mye jeg bare vil og når jeg vil[8D]
og jeg bryr meg fint lite om andre lukter hvitløk!

da jeg var singel brydde jeg med da! spiste ikke hvitløk før en date lissom[8D]

og kanksje ikke rett før tannlegetimen da[:-]

Nei, har jeg lyst på hvitløk så spiser jeg hvitløk altså. Får være grenser på hva slags hensyn man skal vise. [8D]

hvorfor skal man ta hensyn med noe som er så sunt og bra for kroppen som hvitløk??[8|]
og man får ikke dårlig åne av fersk hvitløk..

Back
Topp