Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du alle idag? Eller misforsto jeg nå?Jeg har gjort det; men etter de testene jeg fikk idag; tror jeg at jeg kan gi meg med testing
Ingen av disse er på morgenurin en gang hellerVis vedlegget 307211
Jeg gjør det Og kommer nok til å bruke opp de jeg har.. Denne er fra i dagJeg lurte på om dere forsatt tar g-tester, og når skal du eventuelt slutte?
Tok du alle idag? Eller misforsto jeg nå?
Oi, woooow! Du er rå! haha... Nå vil jeg også kjøpe flereJapp, alle idag bare litt gal testetøs serru
Har dog flere igjen da; så kan teste videre om jeg ønsker
Har du mange igjen?Jeg gjør det Og kommer nok til å bruke opp de jeg har.. Denne er fra i dag
O
Oi, woooow! Du er rå! haha... Nå vil jeg også kjøpe flere
Holder det ikke med å ta en bare da?Jeg lurte på om dere forsatt tar g-tester, og når skal du eventuelt slutte?
Det gjør nok det. Men ved spontanabort eller MA kan man noen ganger se at hcg synker, før blødning evt kommer. Så jeg føler trygghet i at de er sterke og fineHolder det ikke med å ta en bare da?
Nei.Holder det ikke med å ta en bare da?
Jeg har også en liggende. Fikk 3+ på fredag, og har en igjen.Har en test jeg tenkte jeg skulle ta etterhvert. Er 6+1 i dag.
En slik pakke jeg har kjøpt med 10 striper koster omtrent det samme som én clear blue digital. Jeg synes bare det er gøy. Men om jeg hadde visst det jeg vet nå om graviditetstester, så hadde jeg antagelig lagt merke til at ting ikke gikk som det skulle 7-8 uker tidligere enn jeg gjorde den gangen jeg hadde MA. Så sånn sett kan det være et poeng.Testa én gang med første (uke 5+5) og én gang dette svangerskapet (4+1), ser ikke poenget med å teste mer etter å ha fått positiv test Dyrt er det å.