Tar dere folat damer?

Ja det gjør jeg. Er det noe annet vi burde ta? Lurte på å kjøpe en sånn pakke med vitamin tilskudd for gravide.
 
Jeg har tatt folat siden desember og tar også kalsium, omega 3 og b12. Det andre tar jeg regelmessig uansett, men kan være lurt i svangerskap :)
 
Jeg vet det finnes en pakke på apoteket hvor de har satt i sammen alt gravide trenger, jeg kjøpte den :) Da er det litt enklere, blir mye å holde styr på hvis ikke.
 
Jeg vet det finnes en pakke på apoteket hvor de har satt i sammen alt gravide trenger, jeg kjøpte den :) Da er det litt enklere, blir mye å holde styr på hvis ikke.

Kjøpte denne pakken i dag, kostet 185 kr
 
Jeg har kjøpt noe som heter lifeline care: gravid. :)
 
Jeg tar gravid-pakken fra apoteket, men folat, omega 3 og en blåbær tablett som smaker helt PYTON! :)
 
Er alt for kvalm så tvinger ned folat, og afipran men noe mer går jeg ikke ned av piller altså :)
 
Haha, nei, men bare de to sekundene den ligger på tunga mi gir en forferdelig smak! Men, har funnet meg en teknikk som funker *fyllemunnenmedsaft,presseinnpilla,svelgenedmedendamerevann,puuh*

Husker jeg gav opp den pillen forrige gang. Slet med kvalme, og hadde til slutt ikke sjangs til å få den ned. Derfor tar jeg bare tran kapsler og folat nå. Tror jeg hadde blitt grønn i tryne bare av lukten av den. Den er helt forferdelig! :)
 
Jeg begynte med den gravidpakka fra apoteket etter jeg fikk positiv test. Før det tok jeg bare vanlig folat, fra noen dager etter eggeløsning for da ble jeg mistenkelig. :)
 
Husker jeg gav opp den pillen forrige gang. Slet med kvalme, og hadde til slutt ikke sjangs til å få den ned. Derfor tar jeg bare tran kapsler og folat nå. Tror jeg hadde blitt grønn i tryne bare av lukten av den. Den er helt forferdelig! :)

Ja, jeg tar den så lenge jeg greier, men blir mer og mer kvalm nå, så om ikke lenge tror jeg ikke st jeg får den ned rett og slett, da prioriterer jeg heller folat og omega 3 :)
 
Synes den ikke smaker noe ille, men den lukter litt rart :)
Men nå har jeg bestandig tatt blåbærpiller, så har vel blitt vant med smaken :)
 
Back
Topp