Tar de tærne sine ennå?

Ja min tar seg på begge føttene samtidig og leker med tærne sine haha ! Han er strax 4 mnd
 
Har begynt med det her nå :) veldig spennende!
 
Min har drevet med tærne sine i et par uker nå, skikkelig fascinert av de, kjempe søt når han holder på xsmile3
 
Ikke når hun ligger nei men når hun sitter på fanget skal hun bare styre med tærne sine (og det er så tuuungt å holde henne)

1429006129773.jpg
 
Min har ikke begynt å ta seg på tærene enda
 
Hun gjorde det første gang i dag, hun ble så fascinert haha! :D Hun er tre og en halv måned :)
 
Ikke oppdaget noen tær enda her heller. Men storesøster tok aldri føttene eller tærne, bra ikke vår helsestasjon har sagt noe om det ;p
 
Lillegutt lekte med dem i går når han satt på magen min. Men ikke gjort det siden;)
 

Vedlegg

  • 1429201968291.jpg
    1429201968291.jpg
    46,2 KB · Visninger: 29
Begynt her og, siste uka tror jeg. Veldig fascinerende disse tærne. Og veldig gode å spise litt på :p
 
Nå er hun begynt når hun ligger på stellebordet. 4 mnd+ 1 uke :)
 
Han har ikke oppdaget tærne sine enda nei ☺️
 
Hun har ikke funnet de selv. Men når vi skifter bleie og jeg tar opp beina hennes tar hun tak i de og holder hardt. Når hun ligger for seg selv klarer hun bare å ta tak i lårene sine
 
Nesten. Hun tar mest på knærne sine, men har fått tak i tærne sine noen ganger :) Ler seg ihjel når vi tar tærne i hånda hennes eller i fjeset. Hehe
 
Vis han finner tæran sine så blir han vel å spise på de også :p forløpig bryr han seg ikke om dem :)
 
Back
Topp