Tar de tærne sine ennå?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
De pratet så mye om det på fysiokontrollen. Her er hsn så feit så kommer nok aldri klare det, men når jeg nå dytter tærne i hånda hans så begynner hsn å le sånn:)

Nei, vår gjør ikke det enda. Han åler seg mye bortover på ryggen.

Er vel rundt 6 mnd at di begynner med det. Her er det hender som er veldig fasinerende

Min tar seg i tærene hele tiden, river seg i storetåen og smiler av seg selv;)

Her har det hendt at han har grabbet tærne, men ikke bevisst. Er mer fordi de var innenfor rekkevidde :p

De pratet så mye om det på fysiokontrollen. Her er hsn så feit så kommer nok aldri klare det, men når jeg nå dytter tærne i hånda hans så begynner hsn å le sånn:)

Venninna mi har en baby på 9,7 kilo, og han er akkurat 4 mnd. Han er en skikkelig skjønn plugg, men vekta har ikke stoppa han for han drar seg i føttene og klarer nesten å dytte de inn i munn :p gjort det i 2 uker nå. Så ungen din er nok ikke for feit :D

Babyen din er helt nydelig forresten :)

Ikke enda. Storebror gjorde det aldri, så blir spennende å se om lillebror gjør det

Kan ikke huske at noen av mine har gjort det før. :P men vi får nå se om han her bryter og gjør sitt eget :D

Han er veldig interessert i føttene ☺ hvis vi holder han i fanget titter han ivrig på føttene og blir kjempesint hvis han ikke får se de mer men han tar ikke tak i de når han ligger på ryggen enda, husker eldstemann gjorde det,men husker ikke når han begynte

Ikke her, han er enda utrolig fascinert av hendene sine, kan ligge å studere dem i flere kvarter :p 4 måneder og 1 uke idag! ingen av de to andre var særlig opptatt av hendene sine så nå forstår jeg litt mer av det som står i bøkene om utviklingen av babyen :p

Tar ikke tærne enda Lillemor her heller. Viser ikke interesse for de heller. men hendern og fingrene derimot.

Eldste tok ikke på foten sin før hun var 8 mnd :p

Stirrer heftig på tærne, men har ikke tatt på dem enda :)

Nå drar hun seg ofte i føttene :D begynte med at hun tok seg på knærne for en mnd siden, men nå rekker hun helt ned til føttene, og er veldig opptatt av de når hun ligger på stellebordet :-)

Back
Topp