Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lettøl og alkoholfritt øl er ikke det samme. Opp til 0.7% regnes som alkoholfritt. Lettøl er opp til 2.7%. Uansett ikke din feil TS- det går helt sikkert veldig fint, det var jo ikke store mengder ♡ Lettøl har også lavt alkoholinnhold. Men de som serverte her burde få en klar tilbakemelding på at det ikke var ok.Det er alltid litt alkohol i slikt øl, men det skal være minimalt, og regner med de på restauranten tok hensyn til dette
Har lest litt om det, og rundt 0.5 % kan sammenlignes med kefir eller gjær i brød. Altså ingen fare![]()
Ja, jeg sa jeg var gravid og ikke skulle ha alkohol. Jeg leste ikke på etiketten, jeg fikk bare servert i et glass. Jeg skal passe bedre på fremover, kan ikke stole på andre her.Lettøl og alkoholfritt øl er ikke det samme. Opp til 0.7% regnes som alkoholfritt. Lettøl er opp til 2.7%. Uansett ikke din feil TS- det går helt sikkert veldig fint, det var jo ikke store mengder ♡ Lettøl har også lavt alkoholinnhold. Men de som serverte her burde få en klar tilbakemelding på at det ikke var ok.

Dårlig service! Er sikker på at alt kommer til å gå helt fint med lille ♡ For alt hva jeg vet har det skjedd med meg og - jeg har bestilt alkoholfritt ute noen ganger og bare fått i et glassJa, jeg sa jeg var gravid og ikke skulle ha alkohol. Jeg leste ikke på etiketten, jeg fikk bare servert i et glass. Jeg skal passe bedre på fremover, kan ikke stole på andre her.![]()
Men hvordan vet du at du fikk lettøl og ikke alkoholfritt da? Den servitøren/bartenderen må jo ha vært helt sløv.Ja, jeg sa jeg var gravid og ikke skulle ha alkohol. Jeg leste ikke på etiketten, jeg fikk bare servert i et glass. Jeg skal passe bedre på fremover, kan ikke stole på andre her.![]()
Alkohol i gjærbakst og youghurt også. Det skader ikke å drikke lettøl eller å spise bollerJeg fant nylig ut at det er alkohol i lettøl. Jeg drakk to glass sist helg da jeg ble overrasket med et selskap ute av venner (bursdag). Jeg ba om alkoholfritt i baren og fikk servert lettøl, og antok det var trygt. Har jeg skadet barnet?![]()
men den som serverte deg bør jo passe litt på da! Er ikke greit å servere alkohol til noen som ber om å få uten