Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lettøl og alkoholfritt øl er ikke det samme. Opp til 0.7% regnes som alkoholfritt. Lettøl er opp til 2.7%. Uansett ikke din feil TS- det går helt sikkert veldig fint, det var jo ikke store mengder ♡ Lettøl har også lavt alkoholinnhold. Men de som serverte her burde få en klar tilbakemelding på at det ikke var ok.Det er alltid litt alkohol i slikt øl, men det skal være minimalt, og regner med de på restauranten tok hensyn til dette
Har lest litt om det, og rundt 0.5 % kan sammenlignes med kefir eller gjær i brød. Altså ingen fare
Ja, jeg sa jeg var gravid og ikke skulle ha alkohol. Jeg leste ikke på etiketten, jeg fikk bare servert i et glass. Jeg skal passe bedre på fremover, kan ikke stole på andre her.Lettøl og alkoholfritt øl er ikke det samme. Opp til 0.7% regnes som alkoholfritt. Lettøl er opp til 2.7%. Uansett ikke din feil TS- det går helt sikkert veldig fint, det var jo ikke store mengder ♡ Lettøl har også lavt alkoholinnhold. Men de som serverte her burde få en klar tilbakemelding på at det ikke var ok.
Dårlig service! Er sikker på at alt kommer til å gå helt fint med lille ♡ For alt hva jeg vet har det skjedd med meg og - jeg har bestilt alkoholfritt ute noen ganger og bare fått i et glassJa, jeg sa jeg var gravid og ikke skulle ha alkohol. Jeg leste ikke på etiketten, jeg fikk bare servert i et glass. Jeg skal passe bedre på fremover, kan ikke stole på andre her.
Men hvordan vet du at du fikk lettøl og ikke alkoholfritt da? Den servitøren/bartenderen må jo ha vært helt sløv. Tror uansett ikke det er noen fare for babyen din.Ja, jeg sa jeg var gravid og ikke skulle ha alkohol. Jeg leste ikke på etiketten, jeg fikk bare servert i et glass. Jeg skal passe bedre på fremover, kan ikke stole på andre her.
Alkohol i gjærbakst og youghurt også. Det skader ikke å drikke lettøl eller å spise bollerJeg fant nylig ut at det er alkohol i lettøl. Jeg drakk to glass sist helg da jeg ble overrasket med et selskap ute av venner (bursdag). Jeg ba om alkoholfritt i baren og fikk servert lettøl, og antok det var trygt. Har jeg skadet barnet?