tappetafsing..

Min er midt på treet og får liksom plass til fingertuppen der mens den er hard videre oppover. Er det noe skummelt da? Blir jo skit redd for at det kan gå galt. :( ååh.. Jeg er så dum...

~*LilleBlomst*~ skrev:
Min er midt på treet og får liksom plass til fingertuppen der mens den er hard videre oppover. Er det noe skummelt da? Blir jo skit redd for at det kan gå galt. :( ååh.. Jeg er så dum...

De som har født barn fra før, kommer alltid til å ha en liten åpning. Tror ikke du skal bekymre deg så mye på det. Du er gravid, og kroppen sørger for et beskyttende lag med slim etc inne i livmorhalsen, slik at lillespire er beskyttet fra allslags uhumskheter. =)

Ja, man vil ha et hull der dersom man har hatt barn tidligere. Viktig at man har tappetafset gjennom hele syklusen for at resultatet skal ha noe å si, viss ikke har mann ikke noe å sammenligne med. Feks hvordan den kjennes ut ved eggløsning og mensen, for da kjenner man virkelig at den er åpen :) Tappen min er lukket, men jeg kjenner fortsatt at det er et hull der, det er fordi jeg har født :-) Ville nokk ikke bekrymret meg for det om jeg var deg :-)

Tappetafsing?!! Øhh.. nei, det får mannen ta seg av...  Hehe!

Veslesnuppis skrev:
Tappetafsing?!! Øhh.. nei, det får mannen ta seg av...  Hehe!

han har vel strengt tatt allerede gjort det, med positivt resultat :p

Back
Topp