Tapetsere kommode ! (?)

AssWipe

Flørter med forumet
Tenkte egentlig å male en kommode, men jeg er litt lei av at alt skal være hvitt hele tiden og tenkte kanskje å tapetsere topplaten og fremsiden av skuffene. Er dette teit ? :P
Finnes det møbeltapet eller bruker man vanlig tapet ? Ville tro at det ble fort slitt og stygt med veggtapet, men jeg har aldri prøvd og kan ta feil.. Noen av dere som har prøvet dette ?

Blir kjempefint det.
Gjort det selv. Tapetserer bare vanlig men gå over med to strøk gulvlakk etterpå, da holder det seg:)

ORIGINAL: Kattepus

Blir kjempefint det.
Gjort det selv. Tapetserer bare vanlig men gå over med to strøk gulvlakk etterpå, da holder det seg:)

Det var lurt :) du vet ikke tilfeldigvis om en nettbutikk som har pene tapeter også vel ? :)

ORIGINAL: ReveEnka

ORIGINAL: Kattepus

Blir kjempefint det.

Det var lurt :) du vet ikke tilfeldigvis om en nettbutikk som har pene tapeter også vel ? :)

er på utkikk etter fin tapet til å sette på to av dørene på skyvedørsgarderoben vår, så følger litt med på denne tråden[8D][;)]

Se så søt denne er da [:D]

fant bilde på nett, har tenkt til å gjøre noe sånt med kommoden til snuppa [:)]

Babelle: Den var veldig søt.. Denne kommoden er gammel, oldefaren til mini laget den i sløyden på skolen.. Så jeg har vegret meg litt for å gjøre noe med den og har vært redd for at "sjelen" skal forsvinne-. Men jeg har nå funnet ut at den trenger en oppgradering!
Gleder meg til å prøve dette :) Må bare finne det perfekte tapetet :)

Babelle: Den var veldig søt.. Denne kommoden er gammel, oldefaren til mini laget den i sløyden på skolen.. Så jeg har vegret meg litt for å gjøre noe med den og har vært redd for at "sjelen" skal forsvinne-. Men jeg har nå funnet ut at den trenger en oppgradering!

handler du/dere tapet på nettet eller? jeg har forsøkt å se litt på diverse nettsider, men syns det er såååå vanskelig å se nøyaktig hvilke farger det er på bare små-små bilder. gambler dere bare at det vil passe eller har dere sett lik tapet i butikk slik at dere vet hvilken som skal bestilles?

og..er det rimeligere å bestille over nett enn å kjøpe i butikk?[8|]

ORIGINAL: proudmummy

handler du/dere tapet på nettet eller? jeg har forsøkt å se litt på diverse nettsider, men syns det er såååå vanskelig å se nøyaktig hvilke farger det er på bare små-små bilder. gambler dere bare at det vil passe eller har dere sett lik tapet i butikk slik at dere vet hvilken som skal bestilles?

og..er det rimeligere å bestille over nett enn å kjøpe i butikk?[8|]

Spør du meg, så spør jeg deg :P Har samme problemet, så i morgen skal jeg sjekke ut litt tapeter i byen.. Håper jeg finner noe,, MEn aner ikke helt HVOR jeg skal se :/

ORIGINAL: Attedetvar?!

Flugger har masse tapeter, de koster ca 350 per rull(det er ca 10 m per rull[:)]). De bestiller for deg, så får du kjenne på kvalitetet før du bestemmer deg. Hvis det er større områder og du aldri har tapetsert før kan det være vanskelig med sånn papir tapet visstnok. Har ikke prøvd det selv.

Ellers har tantebruun.no vanvittig mye flotte tapeter(men dog litt stivere priser)

Flugger ? Hva er det :P ?
Skal titte litt på den nettsiden nå, har ikke funnet noen sålangt. Håper jeg finner en der :D

ORIGINAL: *LindusJulemus*

Her får man kjøpt tapet, og bestilt gratis (?....mulig det var en liten sum, husker ikke helt) tapet prøver. http://www.inreda.com/products_find.asp?cID=67
og http://www.systerlycklig.se/
svenske sider da men....

Hehe, det så veldig negativt ladet ut det du skrev der :P

Jeg skal ta en titt :) Takk for innspill!

hehe, ikke ment som det. Bare visste ikke hvordan det ble med sending, toll osv

Back
Topp