Tapet soverom

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Skal pusse opp soverommet og trenger litt inspirasjon til tapet ;)

Vis meg gjerne din :-)

Følger med for inspirasjon, da vi har tenkt på det å☺

Kikket på disse to. Egentlig lyst å ha en vegg med mønster og resten ensfarget. Men veggen bak senga hvor det liksom passer best med mønster er det vindu og verandadør så ikke så mye vegg igjen ;)ImageUploadedByBV Forum1432188246.368709.jpgImageUploadedByBV Forum1432188255.292928.jpg
Fargene kommer ikke så godt frem men første er lys grønn og andre mer beige.

Likte begge de du har der veldig godt, kunne tenkt meg no lignende selv :-)

Den øverste er den med greiner hos meg ;) er så mørke at jeg ikke ser hvilke farger det er, men vår har blå bakgrunn.

Den øverste er den med greiner hos meg ;) er så mørke at jeg ikke ser hvilke farger det er, men vår har blå bakgrunn.

Ja blei ikke så tydelig farge ;) lys grønn og blir den vi går for mest sannsynlig...

Har dere den på alle veggene??

Ok, sikkert fint! Har den på en vegg :)

Hvilken farge har dere på resten?? Hadde egentlig tenkt det men veggen bak senga går mye bort til vindu og verandadør.... På motsatt vegg kommer garderobeskapet, så blir mest synlig på to vegger....

Hvilken farge har dere på resten?? Hadde egentlig tenkt det men veggen bak senga går mye bort til vindu og verandadør.... På motsatt vegg kommer garderobeskapet, så blir mest synlig på to vegger....
Standard hvit men rommet er ikke større enn det må, kan sikkert bli bra på to vegger :)

Back
Topp