Tapet på kjøkkenet

Lois Lane

Forumet er livet
Vi skal lage nytt kjøkken, og jeg har lyst på en kontrastvegg. Vi har bestilt ett HTH kjøkken som heter Hacienda. Det er mørk grått med hvit høyglans benkeplate. På den veggen jeg vil ha tapet, skal vi ha noen overskap, ventilatorhette og ett vindu. Veggen er over 5 meter lang.

De andre veggene skal være lyse. Det er ett vindu til på ene veggen + tre store vindu (går nesten helt til gulvet), terassedør på en tredje vegg og så kommer det mange downlights, så det blir masse lys. Gulvet er eikeparkett (har ikke bestemt oss for om vi skal bytte det ut enda)

Noen som har noen tips om hvilken tapet vi skal velge? Blir veldig glad om noen har bilder å vise eller en link[:D] Vi har sett på mange tapetsider, men det er ikke så mange som har bilde av kjøkken, så jeg klarer liksom ikke se det helt for meg.

Det er alt for mye... Er så dumt å få opp en tapet, og så viser det seg at det ikke er fint. Får bare lete mer på internett og håper på at jeg finner noe fint. Begynner å nærme seg nå. Er ikke så lett når ikke kjøkkenet er satt opp enda heller. Får ta meg med noen tapetprøver å troppe opp på HTH og se om det blir fint[8D][:D]

Her er et bilde av våre to tapeter på kjøkkenet! Den hvite har innslag av sort, sølv og en slags beige/gull.

Vær oppmerksom på at tapeten må tåle fett flekker og vann hvis den skal være over kjøkkenbenken. Vi har lagt en papirtapet som viser seg å suge til seg søl-det er ikke lekkert, og vi må legge noe annet under overskapene.

Vi har glassplate over oppvaskbenken og platetoppen[;)]

ORIGINAL: M1979

Vær oppmerksom på at tapeten må tåle fett flekker og vann hvis den skal være over kjøkkenbenken. Vi har lagt en papirtapet som viser seg å suge til seg søl-det er ikke lekkert, og vi må legge noe annet under overskapene.

vi skal ha pleksiglassplate der med koketoppen. Vasken skal ikke være på den veggen.

ORIGINAL: vestfold80

Her er et bilde av våre to tapeter på kjøkkenet! Den hvite har innslag av sort, sølv og en slags beige/gull.

Kjempe fine tapeter.

Skulle ikke vært så mange å velge mellom. Får kjøkkenet i begynnelsen av mai, så har god tid enda da.... Får se om jeg får tak i noen prøver en plass

Dytter litt

Back
Topp