Tapas!

Monafie

Flørter med forumet
Skal på julebord med gruppen min på skolen, og såklart har de valgt en tapas restaurant i Lillestrøm!
Så på menyen og det er nesten kun oster og spekemat! Noen som vet hva jeg evt kan bestille meg der...
Haha! Tror de kommer til og skjønne noe om jeg kun bestiller grønnsaker og poteter :p

Må du spise noe da, kan du ikke bare si at du føler deg uvel, vond i halsen ol?

Du kan jo ringe å undersøke om ostene er pastauriseret, da er de jo trygge å spise. Spekematen er det verre med.. Men de bruker jo å ha mye annet på tapas menyer som kan spises! Spanske kjøttboller, stekt chorizo, kylling osv er ofte ganske standard på slike plasser. Masse godt! Nå fikk jeg lyst på tapas!!

Anbefaler deg sterkt ikke å spise tapas. Siste gang jeg spiste det, kastet jeg opp i flere dager i strekk, medt sannsynlig fordi at de fleste ikke er så hygieniske og vasket ikke hendene sine før de beg å ta på maten.

Anbefaler deg sterkt ikke å spise tapas. Siste gang jeg spiste det, kastet jeg opp i flere dager i strekk, medt sannsynlig fordi at de fleste ikke er så hygieniske og vasket ikke hendene sine før de beg å ta på maten.
Uffda... hørtes ikke bra ut. Men ikke gitt at det er sånn alle steder da?!

Ble ikke tapas uansett... Har så sinnsykt vondt i hode, og er stup trøtt... Blir heller en tacokveld med gubben! Kjøpt inn julebrus som jeg skal kose meg med :D

Back
Topp