tapas wraps/mini wraps ????

  • Trådstarter Trådstarter ~Lillepusekatt~
  • Opprettet Opprettet
L

~Lillepusekatt~

Guest

Aner ikke hva man kaller det, men jeg mener sånne wraps som man smører, har pålegg på, ruller sammen og skjærer opp i passende biter..
Uansett, jeg trenger tips til noe å ha på!!

Hvordan lager dere dem????
 
Pleier å ha philadelfia smørost, røkt kalkun pålegg, agurk :) Gooood
 
Philadelpia ost, roccola salat og røyka laks. Snøfrisk, roccola salat, tomat og røyka kalkun skinke. Cremefresh, roccola, og spekeskinke.
 
Back
Topp