Tapas til dåp

Flo87

Elsker forumet
Vi tenker servere hjemmelagd tapas i dåpen.
Er det noen som har forslag til noen spennende tapasretter?

Baconsurrede dadler!! Helt fantastisk! [:D]
Høres snålt ut! Men er driiitgodt! [:D]

ORIGINAL: AJ!

Baconsurrede dadler!! Helt fantastisk! [:D]
Høres snålt ut! Men er driiitgodt! [:D]

Jupp...sinnsykt godt!

ORIGINAL: LindaH84

Hva er tapas?[8|][8|]

Masse småretter.. Sånn småplukkretter da.. :P Hehe

Ja.
Det kan være lefseruller med spekeskinke el. laks, grillspyd med div på, kjøttboller, kyllingkubber.. Ja, hva man måtte ønske. Og så plukker gjestene med seg det de vil ha av det man lager..

Pastasalat, spekemat, stekte rødvinspølser med tørkede aprikoser, kjøttboller, hvitløkssmør, hvitløksbaguetter, båtpoteter +++ NAM! Nå fikk jeg lyst på tapas! [:D]

Saltbakte amadinpoteter, asparges med spekeskinke, fruktfat, ostefat med nøtter og rosiner I portvin, kyllingklubber, baconsurra dadler, tomatsalat, pastasalat, kjøttboller, konfekter, kyllingspyd, biffspyd, pølsespyd....

ORIGINAL: Marta25

Pastasalat, spekemat, stekte rødvinspølser med tørkede aprikoser, kjøttboller, hvitløkssmør, hvitløksbaguetter, båtpoteter +++ NAM! Nå fikk jeg lyst på tapas! [:D]

Jeg også!![:D]

Nam, får vann i munnen her jeg sitter [8D]
Vi bruker blant annet å lage mini nachos. Da bare tar du en og en nachos og har på litt kjøttdeig og ost. Og kylling curry wraps. Da steker du biter med kyllingfilet og blander med denja curry salat. Smør dette utover lefser, del opp i litt fine små biter og sett tannpirker i [:)] Laks og ost er også godt. Da bare surrer du røyket laks rundt små ostebiter. Marinert kyllingfilet på grillspyd og kjøttboller med chorizo inni [:)]

ORIGINAL: aprilbarn

gjett hva vi skal ha til middag i dag?? TAPAS [:D][:D][:D]

Haha, vi også! [8D]

Noen som har oppskrift på en god aioli ?

Tomat og mozarella salat [:D]

Back
Topp