Tantebarn

Eg er tante til 4 på min side og 3 på sambo sin side[:)]

Jeg er tante til to på sambo sin side[:)] Selv har jeg 4 yngre søsken, så satser på å bli først[;)][8D]

Jeg er tante til 8, kunne vært 10 men to har gått bort[:(][:(]
OGSÅ er jeg
gammel
tante til en nydeli jente som ble født for 14dager siden [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

jeg er Tante til 4 på min side, og så er Sambo onkel til 5 på sin side, så blir jo 9 til sammen da. Men har mest forhold til døtrene til søsteren min da.

Jeg er alenebarn,så kommer adri til å få et ekte tantebarn,men samboeren min har en søster,så blir jo tante for det barnet,når hun får barn en eller annen gang[;)]

Er tante til min syster sine to gullunger på 2,5år og 4år og 10mnd[:D] (Bror min får jaggu vente til eg har fått små) [8D][8D]

Jeg har 3 tantebarn og sambo har 6 onkelbarn![:D]
måtte bare skrive at han har onkelbarn, ellers så det så rart ut..[8|][8D]

Jeg er ikke ekte tante til noen liksom, siden jeg kom i slekten til sambo for 4 år siden. Men jeg ser meg selv som tante for det om, å det gjør dei minste barna også. han elste er 19år (selv er jeg 21) hohoho. Så er det en på 16, ei på 13 ei på 10, en på 7 å en på 10 mnd. =) Er tante sine gullklumper alle sammen =)

har ingen tantebarn jeg..
men tror søsteren min tenker på å få barn snart..[:D]
sambo sin søster har termin snart, så da blir jeg tante da. :D

Jeg er tante til 33 stk + 2 grandtantebarn, blir 3 i om noen uker. Ble tante da jeg var 3 1/2 år gammel.

Jeg er tante til fem på mannen sin side, ingen på min enda.

Back
Topp