Tante

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Da kom tanta 1 dag FØR beregnet! [:)] Jooohooo! Så nå sitter jeg bare å venter på at tlf på Porsgrunn skal åpne seg igjen! 5 minutter til så ringer jeg inn mens og er snart stikker! [:)]

Gruer meg noe så sjukt...igjen...er alltid like nervøs uansett! Like før jeg ringte på mandag og avlyste hele greia! [:-]

Då er du snart i gang igjen! Dette skal gå så bra! Masse lykke til! [:)]

sjelver her jeg sitter [8D] ha ha ha...selv om jeg vet hva som skjer så er det like ille...jaja.

Tror de har glemt å sette på tlf igjen! [8|][&:] Kommer ikke igjennom..får bare beskjed om tlf tider! BAH! [&o] KOmmer med oppdatering om evt start dag etterpå! [:D]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

sjelver her jeg sitter [8D] ha ha ha...selv om jeg vet hva som skjer så er det like ille...jaja.

Tror de har glemt å sette på tlf igjen! [8|][&:] Kommer ikke igjennom..får bare beskjed om tlf tider! BAH! [&o] KOmmer med oppdatering om evt start dag etterpå! [:D]

Kan hende de var litt trege [8D] Prøv i gjen nå [:D] hi hi

Lykke til [:D]

DA kom jeg igjennom på tlf! [:D]

SKal begynne med Puregon i morgen! :) Og skal til gyn 2 sep. Hun jeg snakket med sa jeg skulle begynne med Orgulatron ( eller hva det heter) den 31/8, men på papirene står det at det KUN skal tas den dagen jeg skal på Gyn? [8|]

Vesla våknet fra lurern sin akkurat da jeg sto i tlf, og hyyyyyyla! Så fikk ikke med al verdens ting av det som ble sagt...gikk litt i hundre og ti! [8D]

Orgalutranen skal du ta fra den datoen de sier, men den dagen du skal til ul skal du ta KUN orgalutran og IKKE puregon.[:)]
Dette fordi det kan hende du må ha større eller mindre dose![:)]

Lykke til![:D]

Så spennende *ZimileMamma* Da ligger vi relativt likt. [:)]

Masse lykke til [:D]

Masse lykke til. Spennende dette

ORIGINAL: SavnerBarn!

Orgalutranen skal du ta fra den datoen de sier, men den dagen du skal til ul skal du ta KUN orgalutran og IKKE puregon.[:)]
Dette fordi det kan hende du må ha større eller mindre dose![:)]

Lykke til![:D]

Da jeg hadde lest over papirene mine x antall ganger så kom jeg frem til det jeg og! [8D] Jævli treg i huggu! [;)]

ORIGINAL: 11Giggs

Spennende! Masse lykke til selv! [:D]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

ORIGINAL: 11Giggs

Spennende! Masse lykke til selv! [:D]

hi hi Takk [:D]

Back
Topp