"Tante" Tipp !!!!!!

Pretty Bird

Forumet er livet
Nå har æ omsider sedd igjennom klærne Emily-Matilde fikk hos deg[ting tar litt tid]- og må si igjen:

TUUUUSEN HJERTELIG TAKK for alle de fine klærne !!!!
Va masse der som vi vil bruke!!

Syns d va veeldig snillt av dæ å gi de til oss,nå har vi fått så mye klær at æ treng ikke å kjøpe nåkka til ho før ho e 6 år...[;)][;)][;)]

Så koselig tråd [:)]

Snille tipp som har sendt så masse klær [:)]

Kjempe flott da og gratla med "nye" klær[:D]

Så koselig med en "tante" tråd[:D]

Bare hyggelig det[:)]Liker bedre å gi de til noen "kjente" ennå gi eller selge til ukjente

Så fint at dere fant masse dere kunne bruke til henne. Var bare dumt at jeg hadde gikk fra meg de fleste baby klærne til naboen,elelrs skulle jeg sendt de oppover til dere og[:)] 

Men det var bra der kunne bruke de[:)][:)]

Gjorde ike noe d,for vi har sååå masse babyklær.
Har fått utruli masse i gave..æ har sjøl kjøpt 2 strømpebukse,en fleecejakke og en joggedress til ho hittil..[:)][:)]
Til og med bleier trengte ikke æ kjøpe sjøl før etter 2 uker,fikk masse newborn bleier fra ei venninne...

Så flott da[:)] Gøy å arve klær. Ine begynte jo i bhg på mandag, og jeg så inni klesskapet hennes for å finne ekstra tøy til å ha i bhg.Men det var jo ikke noe jeg veille sende vekk i det hele tatt.

Men så kom jeg på at jeg fikk en boss sekk med klær av moren til en kamerat av meg. Og det var det en hel haug med klær som hun kan bruke nå. Hadde helt glemt de jeg.Men det var deilig å vite at jeg slipper å kjøpe nye klær for at hun skal bruke de i bhg for kanskje å ødelegge de. Veldig greit å arve klær ja[:)]

Back
Topp