Tante rød

Lillelima

Limaaa
Ja da var tante rød kommet tilbake! Endelig ferdig med renselsen, og nå i dag blør jeg igjen.. 6uker siden fødsel på torsdag. Flere som har fått den tilbake?

Ikke kommet noe her. Men det kommer fortsatt litt innimellom fra renselsen da. Ikke nok til å fylle et kvart bind engang da, så nå syns jeg det kan gi seg snart:p
5 uker til torsdag her.

Ja da var tante rød kommet tilbake! Endelig ferdig med renselsen, og nå i dag blør jeg igjen.. 6uker siden fødsel på torsdag. Flere som har fått den tilbake?

Oi, det var tidlig! Ammer du ikke kanskje? Sist kom den tilbake 5 mnd etter fødsel, ca en mnd etter jeg sluttet å amme.. Kan ikke si jeg gleder meg til å få den tilbake, er veldig behagelig å slippe.. Hehe :)

Jeg er nettopp ferdig med tante rød.. Må bruke litt mme som tillegg, og det var nok for å få mensen tilbake. Hun kunne gjerne holdt seg borte fem mnd til. Forrige gang fikk jeg mensen tilbake etter 6 mnd, 1 uke etter vi begynte å gi litt annen mat.

Undrer på om jeg ikke også fikk den forrige uke. Stoppa å blø i fire dager etter renselsen, før det tok seg kraftig opp igjen som en helt vanlig mens. Ammer ikke lengre, så var nok derfor.

Her har hun ikke kommet..
Savner henne litt da jeg er paranoid for at jeg er blitt gravid igjen! (Sånn har jeg alltid vært).
Men det skal vel godt gjøres når man fullammer ;)

Tror jeg har fått tilbake tante rød jeg også.. Ikke blødd på flere dager, så plutselig begynte jeg å blø idag.. Tviler på at den er renselsen dette.. Snart 6 uker siden fødsel.. Ammer, men han får 1-2 flasker med mme pr dag i tillegg.. Sist fikk jeg ikke tilbake mensen før mange mnd..

Jeg blødde bare i en uke etter fødsel og begynte plutselig å blø igjen på dagen 4 uker etter fødsel :o blødde i 4 dager.. Kan det være mensen?! Delammer...

Back
Topp