Tante rød

Fullammer. Renselen var endelig over for tre dager siden. 7 uker siden fødsel.

Ikke mensen ennå. Heldigvis.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har heldigvis ikke fått den enda, åtte uker siden fødsel. Delammer. Men har hatt menssmerter i en uke nå. Så føler den er rett rundt hjørnet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kun mme her, og var ferdig med renselsen ca. 4 uker etter fødsel, fikk mensen ca. 5 uker etter, nå er det 6 uker siden fødsel og mensen er ferdig for denne gang, føler alt har gått veldig radig og greit, så flott om mensen kommer som normalt så jeg får tilbake kontrollen igjen!:)

Jeg har ingen aning på hvordan jeg legger ut spørsmål her så jeg spør inne på denne tråden :p
Jeg fødde 19.januar og jeg blør fortsatt? Har blødd over 5 måneder i strekk. Er dette normalt? Begynner å bli lei..

Jeg har ingen aning på hvordan jeg legger ut spørsmål her så jeg spør inne på denne tråden :p
Jeg fødde 19.januar og jeg blør fortsatt? Har blødd over 5 måneder i strekk. Er dette normalt? Begynner å bli lei..
Tror jeg ville tatt en tur til legen, det hørtes litt i overkant lenge ut. Må være slitsomt :(

Vil ikke si det er vanlig nei, det var litt vel lenge. Synes også du skal ta kontakt med lege og forhøre deg.

Kom i går, 7 uker etter fødselen :-( :-( Fullammer + litt tillegg av og til

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og DER dukka min opp også :( snart 12 uker siden fødselen. Og jeg som fullammer, om natten også, jevnt og ofte... hadde nå håpet å gå et halvt år uten iallfall...

Back
Topp