Tante rød

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Har du fått igjen mensen? Og når eventuelt kom den i forhold til fødsel? Fullammer, delammer, kun mme?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått igjen mensen (savner den ikke), fullammer og det er 7,5 uker siden fødsel. Med førstemann som fikk mme, kom den tilbake etter ca 6uker .. :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har ikke fått den igjen jeg heller. 8 uker siden fødsel i dag. Fullammer og håper den holder seg borte en god stund til;)

Ingenting her enda heldigvis, er nettopp ferdig med renselsen :p Jeg fullammer og er 6 uker siden fødselen i dag :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk den tilbake idag, og jeg fullammer...

Ingen mens, og håper det blir sånn leeeenge fremover ;-)
Er ikke ferdig med renselsen engang så ;-)

Har ikke fått mensen tilbake, heldigvis. Fullammer, flere ganger om natta også. 10 uker siden fødsel på mandag.

Ikke fått noen mensen enda. Snuppa er 8 uker på søndag. Fullammer.

Med førstemann kom den tilbake når han var 12 mnd, andremann var 16 mnd. Så har ikke regnet med å få den tilbake før neste år jeg (håper jeg) . Gjør ingen ting om den holder seg borte litt....

Kun mme her, og fikk tebake tanta 5.5 uke etter fødsel :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Delammer. Har ikke fått igjen mensen enda.

Ikke fått den tilbake enda! Lillemann er 5 uker på mandag Og jeg fullammer :)

5 uker siden fødsel, ingen mensen enda, selv om jeg ikke ammer!

Satt i spiral for 1 uke siden så blør litt nå. Men den blir borte 5 år når kroppen hsr blitt vandt med den :-)

Tre uker siden fødsel kommende tirsdag og er fremdeles i full renselse ;). Regner ikke med å få mensen før om leeeenge. Med de to andre fikk jeg det igjen da jeg sluttet å amme, henholdsvis etter 8 og 13 måneder. Fullammer.

6 uker siden fødsel og jeg fullammer. Ingen mensen enda.
Forrige gang kom den ikke igjen før etter 8 måneder.

Back
Topp