Tante Rød.

Bimse

Glad i forumet
Høres ut som ei dame mange har forhåndsdømt. Kan noen være SÅ fæle at et helt forum misliker de da? Hva har denne tanten gjort som er så utilgivelig at hun fortjener kallenavnet Stygga, og at hun heller ikke får komme på besøk en gang i måneden engang? 

Neida, jeg har ikke gått glipp av hva som menes med Tante Rød, eller TR, som hun populært kalles, men jeg lever i fornektelsens herlige verden da det ikke finnes et fiber i hele meg, som ønsker å personifisere blodet som kommer ut av vaginaen min. 

Kall meg en krakk.

ha ha ha ha!!! jeg sier aldri tante rød... jeg sier bare at nå kommer "blåklokkevikua".
På den måten har jeg ikke personifisert noe som helst! ;) vet egentlig ikke hvorfor jeg kaller det BLÅklokkevikua heller... men fant liksom ikke no som passa bedre... :P
Uansett; æsj

Sier aldri tante rød jeg,sier bare mensen jeg,er jo det det er,eller forkortelsen iallefall!

besnik skrev:
Sier aldri tante rød jeg,sier bare mensen jeg,er jo det det er,eller forkortelsen iallefall!

Signerer.

jeg synes mensen er et ekkelt ord, bedre enn menstruasjon, men allikevel... *grøss*
emoticon

mamiii skrev:
jeg synes mensen er et ekkelt ord, bedre enn menstruasjon, men allikevel... *grøss*
emoticon

mensen er ett dritekkelt ord, i samme klasse som utflod og navle.....

Jeg sier ikke Tante rød, men bruker forkortelsen i forumsammenheng når det er sankk om prøving

For de som synes det er ekkelt å si mensen, så er det jo ingen grunn til personifisering fordet. Kan kalle det MYE annet enn ei tante. Uka er jo straks mer logisk f.eks.

Å tenke på blodet som kommer derfra i form av ei tante med hatt og håndveske? DET er det som er ekkelt...

Labbeliten skrev:
For de som synes det er ekkelt å si mensen, så er det jo ingen grunn til personifisering fordet. Kan kalle det MYE annet enn ei tante. Uka er jo straks mer logisk f.eks.

Å tenke på blodet som kommer derfra i form av ei tante med hatt og håndveske? DET er det som er ekkelt...

ha ha. helt enig, og som nevnt over så sier jeg aldri tanta, eller tante rød! uansett hva man velger å kalle det, så blir det småekkelt! 

Labbeliten skrev:

tror ingen går rundt å SIER tante rød, det var noe de gjorde for 50 år siden da mensen var ett enda styggere ord enn idag.....jeg har heller ikke hørt det brukt før jeg kom inn her.

Back
Topp