tante kommer KANSKJE på uvelkomment besøk på søndag/ mandag

Oi da! Men du kunne i allefall nyte det å ikke ha mensen![:D]
He he..

Jo, får vel smøre meg med tålmodighet (noe JEG ikke har) [:D]

Takk!

sant nok. Det er deilig å slippe mensen, men ikke når man VIL ha den!

Jeg er jo interessert i at syklusen min skal komme i gang jeg. Så jeg fikk liksom ikke gledet meg så mye over det at jeg ikke hadde den.

mern, men NOE galt må det jo alltid være, hehe!

ORIGINAL: monicabebe

Skjønner at du er utålmodig etter å teste. Kjenne rdet igjen selv. men syklusen din er sikkert ikke helt stabil etter pilleslutten. Det er i allefall ikke min enda. Slutta i slutten av august og det tok 40 dager før jeg fikk mensen. Den jeg fikk varte i to dager...aaargh!!

Tenker nok det er lurt å vente noen ekstra dager før du tester sånn at du ikke får negativt svar pga tidlig testing!!

Lykke til da!!

mi syklus er og helt på jorde etter pillslutt.. Fikk mensen etter 25 dager, men etter det måtte jeg vente i 3 mnd på neste, og nå er det 45 dager snart igjen...... aldri mer p piller på meg

Å herregud!! Får håpe syklusene kommer seg på rett vei igjen da, kjappest mulig!

Kom akkurat på at jeg skal jo i røngen på mandag. Så jeg MÅ teste, er ikke interessert i å måtte ta abort vist jeg er gravid. Men trur ikke det.. [:@]
Skal gi dere rapport.. Blir enten testa i kveld(når gubben kommer hjem far jobb, eller i morgen tidlig, ELLER i morgen kveld. Puh.. ENTEN ELLER!!!)

Spennende at du skal teste da!¨

Krysser fingrene for deg!

Hva var det jeg sa?!

Jeg er ikke gravid. Var faktisk ikke på gråten en gang! F.eks. forrje måned gråt jeg.
Men men, er ikke verdens undergang.

Uff,vet hvordan det er... [:'(] Aldri grått over det før,men denne gangen tok jeg det tyngre. [:(]
Vi får bare stå på videre,malin88! Vi skal klare det!! [:)]

Syns vi alle fortjener den gaven,jeg! [:D]

hei hei... ang uregelmessing tante etter pilleslutt, så kan jeg bare fortelle at jeg har hatt et mareritt... blødde så og si nesten hele tiden i et år, det er først nå de to siste mnd at jeg har hatt tante på besøk regelmessig og gubben har jo blitt helt sprø for det har jo ikke blitt mye til sengekos det siste året [&o].. huff... men nå skulle tante kommet på mandag, men hun har ikke kommet enda, men har testet negativt to ganger nå, så håpet er ikke så stort lenger [:(], selv om det er en liten mulighet.. føler at jeg har så mange symptomer liksom... blir gal...[:o]

men lykke til!!! [:D]

Uff da! Håper det klaffer neste mnd!!!

Ja, vi får bare håpe..
Er ikke verdens undergang...... Blei jo litt lei meg da.. Men som sagt, det er ikke verdens undergang.

Kan heller ha en kosekveld til helga sammen med typen og et vennepar. Drikke litt. Er så lenge siden sist.
Vet dere, jeg synes ikke noe om disse festene. Masse folk, og høy musikk. En må rope for å høre hverandre.
Da er det mye koseligere med et par venner, bakgrunnsmusikk, drikke litt og bare ha det gøy.
Har aldri vært noe for disse festene, faktisk! (he he, nå må jo dere tro jeg er syk! Jeg er 17 år og ikke liker store fester! [:D])
Jeg og min kjære gubbe har faktisk de samme meningene om det.

Vel, vel. Nok vås.

Lykke til jenter [:D]

Det er jo som alt annet det!!! Vi har forskjellige meninger om alt det der!!!
Jeg har for min del festet fra meg og orker ikke ville fester å dra på byen etterpå!!! Gøyere med venner hjemme eller dra et sted ut å spise enn å ha høy musikk å bli fullest mulig før vi drar på byen!!!
Ja det er jo ikke verdens undergang! Du er jo ung!!!

Back
Topp