tante kom no

x1xiza

Glad i forumet
FAEN![:@] eg føler meg så sinnsinkt TEIT som har følt alle dei symptoma som eg har, kroppen min er ikkje snill med meg[:@]

MEN ME GIR SÅ KLART IKKJE OPP!! [:)] no var jo syklusen min på 32 dager, og har lært meir om syklusen min, no må eg berre finne ut kortid EL er, for gyn. sa jo at eg hadde EL..

eg har nok for mykje ting eg tenker på til at kroppen er heilt klar enda, eg har trosalt vert veldig sjuk siste 3 år, først no at eg er så godt som frisk[:)] det har tatt mykje krefter.

Så no skal eg trene max igjen, klare å konse på dei kg eg vil ta av[:)]

TUSEN TAKK FOR AT EG HAR DERE HER!!!!

Stakkars deg, vet følelsen!!!
Men det blir snart din tur, plutselig er bare spiren der!
Lykke til stoooooor goklem fra meg!!!

Du skal ikke føle deg dum... I tilfelle er det fler her som skal føle det, snakker for meg selv... Det er en helt normal reaksjon det når noen går å venter på noe!!!

Det er nok lurt å konsentrere seg om noe anna enn denne evinnelige syklusen!!! Lykke til!!! Vet det ikke er så lett da, er der selv, prøver å ikke tenke alt for mye på det!

takk[:)][:)][:)] håper du trives godt i nye jobben pastella[:)]

Det var synd å høre iza. Hadde virkelig håpet at det hadde klaffet denne gangen. Men vi gir ikke opp håpet, stå på videre. Selvom det er lettere sagt enn gjort ikke la det gjøre deg nedtrykt. Godt humør kommer alltid godt med både til deg og mannen din. Fortsetter å krysse alt for deg. Masse lykke til.

TUSEN TAKK PONDUS!!! DE ER SÅÅÅÅÅ GODE Å HA HER!

Joda Iza bra jobb!!! Men det er som alt annet, nye systemer og mye å sette seg inni, men det går bedre og bedre for hver dag...

tror du klarer det heilt fint eg vennen[:)]

Takk for det vennen!!!

Åssen er formen i dag? Hjalp det med fotballkamp i går?

VEL...FORMEN ER IKKJE SÅ BRA, DET VAR KALDT I STÅ UTE Å SJÅ KAMPEN, SÅ VAR VISST IKKJE DET LURESTE, MEN MÅTTE JO FÅ DEN MED MEG DÅ [:D]

takk mie[:)][:)][:)]

NESTE GANG GÅR DET!!! (forhåpentligvis...)

Men jeg er veldig sint på tanta di!

Det var leit,Iza [:(] Jeg vet hvordan du har det- jeg var også veldig gravid før forrige mens [:@] Neste gang klaffer det for alle oss som prøver [:D][:D] Lykke til [:D]

GODT AT ME STÅR SAMMEN!! og eg trekker tilbake at eg føler meg teit som trodde på symptoma, for det er visst heilt normalt[:D]

Jeg følte også at jeg hadde ALLE tenkelige symptomer måneden FØR jeg testa positivt, så da er det nok sikkert din tur neste gang.. får vi håpe[;)]

Du er slettes ikke dum Iza, det er tanta di som er dum!! Hadde virkelig tro på at det hadde klaffa for deg denne mnd, så trist at tanta kom! Lykke til neste gang!

TAKK! [:D]

Æsj da iza-mor....det va kjempe kjempe synd, å jeg vat akkurat hvordan du har det...
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Tanta er no herk, pyton....ja uønska...når skal ho fatte & forstå det da????

Bra du ikke git opp, eller mister motet....det her skal vi vell fixe [;)]

Kathrine

Grrrrr, det var dumt det ikke klaffet denne gangen Iza, men neste gang.... Vi satser på det ihvertfall!!
Ikke føl deg dum fordi om du hadde symptomer. Kvalm i svangerskapet påstår de jo at er psykologisk alikevel, så hvorfor ikke ha noen psykologiske symptomer før svangerskapet?

Back
Topp