tannverk

clueless2212

Forelsket i forumet
åh ,driver å får en visdomstann som jeg ikke har plass til i munnen. [:@]dytter på de andre tennene og det gjør helt usannsynlig vondt [:(][:(] må trekke den men får ikke bedøvelse siden jeg er gravid ,så jeg venter til sigurd er ute.. he eh moro å ikke kunne trekke en tann uten bedøvelse ,men føde det går bra ...

Jeg var på kirurgen når jeg var 16 uker på vei pga visdomstann. De tok den på meg, fordi jeg hadde så vondt. Ville helst ikke siden jeg var gravid, men de gjorde det allikevel. vet hvor vondt du har det nå... Trøst til deg 

Uff, jeg hadde også en sånn. Det var skrekkelig vondt![&:] Til slutt fikk jeg en kul på utsiden av kjeven, da skjønte jeg at noe var galt, smertestillende hjalp ikke... Kom til tannlegen og han dro den pirke saken rundt tanna så betennelsen kom ut - fy f... -det gjorde vondt![:@] Så fikk jeg time hos spesialister til å operere den ut, fram til det fikk jeg penicilin som holdt betennelsen i sjakk. Stakkar deg, føler virkelig med deg!

huff...au au [:(]  Jeg tar ikke blodprøve engang uten bedølvelse! [:-] 
tannverk er ikke godt [:'(]

Uff da ! Stakkars deg!!! Tannverk er skikkelig vondt!!!! Masse god bedring til deg!

Stakkars deg [:(] Som om det ikke er nok plager og smerter fra før med å gå høygravid...
Har heldigvis operert ut alle 4 visdomstennene for en del år siden, så det slipper jeg flere plager med! Visdomstenner er fullstendig bortkastet, ikke har vi bruk for dem, og veldig mange får vondt av dem! Hva er vitsen? [&:]

HAr det på samme viset jeg...har ei visdomstann som nekter å komme opp...har vært sånn i flere år...og det er såååååå vondt når det står på som verst[&:]

Var hos tannlegen når jeg var ca 10uker på vei. Fikk vite jeg måtte trekke en visdoms jeksel, men måtte vente til jeg har født. Men han sa at hvis det skulle begynne å gjøre skikkelig vondt, så tok de den.

Mener å huske at han sa at det ikke var påvist at det skulle være farlig for barnet.

tar ingen sjanser med bedøvelse. bedre i dag forresten. trakk en i fjor med bedøvelse og det var jammen vondt nok. ikke sjans i havet å trekke uten altså[:o][:o][:o]

[:)]Jobber hos tannlege jeg, og vi har mange gravide som kommer til oss for behandling. Bedøvelse får de, uten adrenalin ( som vi som oftes bruker). Det går helt fint [:)]  En tannlege vil ikke gjøre det om det hadde vært farlig for babyen.... Men om en greier å vente, så er det vel greit det og

uff det er vondt[:'(][:'(][:'(]

Føler med deg, selv har jeg trekt en og operert tre så jeg vet hvordan du har d. God bedring[:)][:)]

Back
Topp