Tanntråd

FruMamma

Forelsket i forumet
Hvordan går det med tanntråd bruken damer? [:)]

Jeg trenger tips for å unngå å brekke meg! [:'(] Slet med det forrige svangerskap også, så jeg kutta den ut... [&o] og fikk tannkjøtt betennelse. Vil gjerne slippe det denne gang... [:)]

uff ingen gode råd og komme med, jeg har ikke sjanse i havet til og få det til..
Sliter med og få pussa tennene godt nok åå [:'(]

Ingen problemer med tanntråd. Men så er jeg heller ikke fryktelig kvalm heller da, bare uggen i perioder på dagen og kvelden. Bruker tanntråd på sånn holder hver kveld.

ORIGINAL: 2 Prinser og BIM

Tanntråd  er fast hos meg morgen og kveld. men d har det og vert i mangen år... sjølv når eg ikkje er gravid...  buker sånn jordan stang med tanntråd på..  GENIAL.   ta den me deg i sofaen  til siste serien om kvelden eller noe, da tenker du ofte på annet n tanntråd og tannpuss fremfor speilet på badet.

Er den jordan stanga jeg også bruker, har brukt den i mange år. Men det med å ta den med i stua var lurt, skal prøves [:D]

Jeg anbefaler forøvrig alle å bruke tanntråd, spesielt nå i svangerskapet, da vi er ekstra utsatt for å utvikle betennelser i munnen nå [:)]

Back
Topp