Tannrekord?

Det kommer an på hvem du spør tror jeg :D
Vi får ofte høre at de er klin like. Men da mener vel de fleste at han likner på Teodor slik han er nå? Jeg vet ikke helt. Men Teodor har blitt mer og mer lik pappaen og er veldig lik han den dag i dag. Vi synes jo de er ganske forskjellige, samtidig som de innimellom er "ekkelt" like :p
Synes Eskil er veldig lik deg da ;)

Så artig at de har så mange tenner! De ser plutselig mye større ut med tenner synst jeg :) Hehe..tror vi ligger litt etter på den fronten ;) null tenner her! Håper virkelig der er tenner der inne, men der er hardt så da kommer de nok en gang.
Det er ikke uvanlig... plutselig kommer de :-)

Sent from my GT-I9300

Snuppa mi har 2 tenner nede:rolleyes::);)
Men kjenner harde klumper i hele overkjeven:eek::p og syns det så litt hvitt ut under tannkjøttet 1 sted nede og 1 sted oppe..men hun er så utrolig sta og STERK! så får ikke sett nøye :p hehe..

★sender fra pipe-gjøken★
Hehe, nei de er gniene med å vise fram kjeven gitt ;) Jeg må herje litt med han og feks legge han på ryggen og kile han litt så jeg får sett litt inn i munnen :p

Hehe, nei de er gniene med å vise fram kjeven gitt ;) Jeg må herje litt med han og feks legge han på ryggen og kile han litt så jeg får sett litt inn i munnen :p

Haha ja må nok prøve noe sånt, for nytter ikke å løfte på leppa hennes lenger :P litt risikabelt å kjenne etter også, for plutselig har man fingeren i faresonon :p

★sender fra pipe-gjøken★

Haha ja må nok prøve noe sånt, for nytter ikke å løfte på leppa hennes lenger :p litt risikabelt å kjenne etter også, for plutselig har man fingeren i faresonon :p

★sender fra pipe-gjøken★
Ja jeg har fått meg noen bitt i fingrene ;) Og han beit mamma i nesen en gang så hun fikk merke :P

Ja jeg har fått meg noen bitt i fingrene ;) Og han beit mamma i nesen en gang så hun fikk merke :p

haha hørtes ikke noe godt ut :P har blitt bitt noen ganger jeg å! selvom hun bare har 2 tenner nede, så får hun jammen tak av og til :P

Back
Topp