Tannpussetips?

AneFrank

Betatt av forumet
Her har vi to tenner nede i munnen og de må jo selvfølgelig pusses morgen og kveld. MEN lettere sagt enn gjort, vi PRØVER å pusse morgen og kveld men den lille (lange) tunga yter stor motstand hver gang[:D][:D]. Vil jo gjøre det til en hyggelig opplevelse, så noen tvangspussing er ikke aktuellt. Er vi heldige blir det et drag eller to, og så får han selv tannbørsten i hånda og tygger litt på børsten, men kan vel ikke omtales som en kvalitetspuss[;)]. Tips?

Dytt igjen;) Det gjorde vi og han ga seg etter et par dager.

Heldigvis så sier de at pusserutiner skal være godt innført til ca 1 års alder, så bare bruk tiden på å øve enn så lenge...[:)]
For da har du litt tid på tilvenningen[:)]

Vi fortsetter å øve ja, og får vel dytte litt tilbake[;)]. Vi har da nøyaktig 100 dager på oss, det burde gå![:D]

Åååh, kom på hva jeg gjorde!
Jeg pusset det lille jeg fikk til, så begynte jeg å tulle litt, lo og tok børsten på nesetippen, så pusset litt, så nesetippen. Da lo hun litt i mellom hver gang, og jeg fikk pusse lenger og lenger[:D] Nå pusser vi vanlig, men har ikke pusset mere enn et par uker.

Dytt [:)]

Har pussa tenner siden ho var 3-4 mnd.. Kjekt i begynnelsen, no hater ho det, snur seg og skrik... [&:]
Men elsker å leika med den sjøl ;)

Back
Topp