Tannpussen går plutselig som en lek

Helenpia

Forumet er livet
Esther har aldri likt noe serlig å pusse tennene, og eldstemann har innimellom slått seg vrang han også.
Fant her om dagen ut at vi skulle fortelle storebror historien om Karius og Baktus.
Når vi skulle pusse tennene hans spillte vi lettere sjokka og fortalte at vi så mange kariuser og baktuser i tennene hans, og skynte oss å pusse dem vekk.
Esther satt storøyd og så på mens hun venta på sin tur, og var snar med å si JEG OGSÅ når ha var ferdig.
Så måtte vi pusse vekk kariuser og baktuser hos henne også, og hun satt så fint og tolmodig mens vi pussa :p
Føler meg litt slem som skremmer ungene med at de banker hull i tennene deres om vi ikke pusser skikkelig, men på en måte er det jo sant, og det funka som gull :D
Begge var så fornøyde etterpå når vi kunne erklære at nå var alle kariusene og baktusene borte :)
 
så bra det å :)
er jo en grunn til at den historien finnes ;) husker det godt selv etter jeg så filmen :p
men bedre det da enn at de må tvinges, her liker heldigvis snuppa tannkremen skikkelig godt så hun liker å pusse tenner kun pga den :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Hihi, er lov når det er sannhet i det ;-)

Vi slet skikkelig med storebror, var mye tvang, og han sliter vi litt med fortsatt i perioder.

Frøkna derimot har vi vært mer forsiktig med, og hun liker godt å pusse tenner ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hihi, vi har også brukt den historien på eldste:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg bruker den historien hver eneste kveld:p spesielt på 3 åringen;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hehe genialt egentlig.

Her har heldigvis tannpussen gått bra hele veien.

Et vennepar av samboer fortalte det samme til sin 3 år gamle sønn og et par dager seinere dro faren og sønnen på hytte tur. Selvfølgelig så hadde de glemt tannbørsten. Skal si det ble krise på hytta da ja. :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hehe genialt egentlig.

Her har heldigvis tannpussen gått bra hele veien.

Et vennepar av samboer fortalte det samme til sin 3 år gamle sønn og et par dager seinere dro faren og sønnen på hytte tur. Selvfølgelig så hadde de glemt tannbørsten. Skal si det ble krise på hytta da ja. :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehehe...det kan jeg tenke meg til :p
 
Tannpussen har for så vidt gått greit her også, men i perioder hvor tenner har kommet opp,har hun ikke vært like villig til å pusse. Det var tydelig at hun var øm i tannkjøttet da stakkars.
 
Hehe. Er jo en sannhet i den fortellingen da, så da er jo det greit :) her har hun jevnt over vært flink, men går i rykk og napp her også :)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app
 
Back
Topp