Her kom den første tanna igjennom i går.. Skal vi allerede nå pusse med tannkrem? Det blir jo i all hovedsak gommen vi pusser på siden det kun er noen pigger som stikker opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hs sa til meg i dag at når tannen er kommet helt ut kan vi starte med tannpuss [emoji6] kun kommet noen pigger her ogsåHer kom den første tanna igjennom i går.. Skal vi allerede nå pusse med tannkrem? Det blir jo i all hovedsak gommen vi pusser på siden det kun er noen pigger som stikker opp.
Like greit, for fy fader hvor sårt det er i nipplene! Hun biter ikke, men taggene treffer på et eller annet vis og det er så vondt!!Bare her det ikke er antydning til tenner?[emoji23]
Like greit, for fy fader hvor sårt det er i nipplene! Hun biter ikke, men taggene treffer på et eller annet vis og det er så vondt!!
Like greit, for fy fader hvor sårt det er i nipplene! Hun biter ikke, men taggene treffer på et eller annet vis og det er så vondt!!
Fikk beskjed om å pusse når det stakk opp litt tann, så vi pusser morgen og kveld Venner henne til å pusse overalt, både tenner og gommer, hun liker detHer kom den første tanna igjennom i går.. Skal vi allerede nå pusse med tannkrem? Det blir jo i all hovedsak gommen vi pusser på siden det kun er noen pigger som stikker opp.
Auuuu! Jeg skvatt sånn sist hun beit at hun ble skremt og begynte å gråte, så jeg håper hun husker det og lar være å bite...Her ble jeg bitt i dag tidlig! Det er ikke noe deilig med tenner! [emoji22]
Uansett vondt når de gnager på fingre osv, så tenner er ikke noe høydare. Traff midt i et utviklingssprang ogsåVi ammer ikke
Auuuu! Jeg skvatt sånn sist hun beit at hun ble skremt og begynte å gråte, så jeg håper hun husker det og lar være å bite...
Det samme gjorde jeg de første gangene hun beit, men virka ikke som hun brydde seg om at maten ble inndratt. Når jeg hoppa til og hylte høyt så funka det bedre. Hun hadde nesten sovna stakkars, så hun ble skikkelig skremt. Fikk vondt av henne, men det var effektivt selv om det ikke var planen å reagere så voldsomt..Vi har vært gjennom biteperiode før. Hun fikk ikke noe mer etter hun beit for å si det sånn.
Vi satt og snakket ved middagsbordet om at hun tydeligvis ikke skulle få noen tenner før hun ble ett. Dagen etter kom tannaBare her det ikke er antydning til tenner?[emoji23]
Det samme gjorde jeg de første gangene hun beit, men virka ikke som hun brydde seg om at maten ble inndratt. Når jeg hoppa til og hylte høyt så funka det bedre. Hun hadde nesten sovna stakkars, så hun ble skikkelig skremt. Fikk vondt av henne, men det var effektivt selv om det ikke var planen å reagere så voldsomt..
Akkurat det samme skjedde her! var på 8 mnd kontroll på torsdag og sa til hs at hun sikkert ikke får tenner, og på mandag var den igjennomVi begynte så fort tannen kom igjennom. Lar henne pusse selv først og pusser så over med tannkrem.
Vi satt og snakket ved middagsbordet om at hun tydeligvis ikke skulle få noen tenner før hun ble ett. Dagen etter kom tanna
Bare her det ikke er antydning til tenner?[emoji23]
Ingen tenner her ! 7 måneder og 2 uker gammelBare her det ikke er antydning til tenner?[emoji23]