Tannpuss

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan få tannpussen til å bli mer "gøy"? Føler at jeg i den siste tiden tvinger han til å pusse tenner og det er ikke noe gøy. Noen tips om hvordan den kan bli mer lett for meg og morsom for han?
Han er veldig å skal lukke munnen når vi skal pusse eller stikker tunga framfor tennene nede. Ligger å vrir og vrenger seg.

Siden du skriver at han ligger og vrenger seg. Betyr det at du pusser når han ligger? Isåfall kan det være verdt å prøve å la han sitte når du pusser. Gjør deg til for han sånn at han ler. Eller klirr med noe som fenger oppmerksomheten. Jeg ser at du skriver i en annen tråd at han har klumper i munnen som kan se ut som tenner på vei. Vi sliter med tannpussen i perioder der det er tenner som kommer. Sikkert fordi det er ubehagelig i munnen. Det pleier å gå litt opp og ned :)

Her pusser mannen tennene til poden mens poden sitter på mitt fang, også later jeg som om jeg lukter på føttene hans og gjør grimaser og gjør et stort nummer ut av at de "lukter tåfis, å nei" Ikke ta tåfisen på mamma! :D" Osv.

Evt. kan du la ham se på noe morsomt på tlf din eller at dere bytter på å pusse hverandres tenner så han kan hjelpe deg også. :)

Nå får han sitte på vasken å plaske litt med vannet som kommer i vasken etter vi har våtet tannbørsten å det går som en lek xsmile2

Back
Topp