tannpuss

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hvordan gjør dere dette? Hvor nøye er dere og hvor lenge pusser dere? Bruker dere tannkrem, og hva slags?
Og liker barna det? Er dere bekymret for mye svelging av tannkrem?

Ble mye spørsmål her...
 
I starten gikk det veldig greit, men nå slår han seg helt vrang. Kniper igjen munnen. Så de siste dagene har jeg begynt å bekymre meg for hvor nøye vi får pusset.

Bruker litt tannkrem, men veldig lite. Tror vår heter zendium? Kjøpt på apoteket og har bilde av postman pat på:)
 
Vi har kun vann på. Tanna er så lite ute at vi nesten ikke får pusset uansett - men hun vil pusse hver gang hun ser at en av oss 4 andre pusser tenner ;-)
 
Helt ærlig så pusser vi ikke hverdag, blir litt sånn her og der. Er hovedsak kun to tenner nede som er helt ute.
Hun elsker tannkrem da, suger på tannkosten.
Når alle fire oppe er helt ute såååå må vi nok blir mer nøye (min mor er tannlege, så snakket litt med henne..hun mente vi helt fint kunne vente til jekslene kom for tennens skyld. Nå er det mer for å vende barnet til tannpuss)..
 
Pusser med Zendium tannkrem hver kveld, og om vi husker det på morgenen (men det er ikke så ofte). 6 tenner :)
 
Pusser med litt tannkrem hver kveld, pusser like nøye på lillebror som storesøster. Å så fluor hver kveld.
 
Pusser mårn og kveld. Har gjort det siden første tann. Zendium barne tannkrem bruker vi. Han liker det ikke:)
 
Back
Topp