Tannpuss

måltrost

Glad i forumet
Junibarna 2015
Er det flere som sliter med tannpussen? Jeg blir kvalm, brekker meg og kaster ofte opp når jeg skal pusse tennene. Det fungerer litt mot sin hensikt for tiden o_O Munnskyld redder meg, men jeg prøver å pusse så godt jeg kan.
Er det noen av dere som har noen smarte pusseteknikker å dele? Jeg sliter spesielt med de bakerste tennene og tunga..
 
Tannpuss har vært et helvete siden positiv test ;) Jeg takler ikke at samboer pusser/skyller i nærheten av meg engang :-/ Men det blir gradvis bedre, hvertfall for min del. To dager med tannpuss på rad uten å brekke meg!
 
Tannpuss har vært et helvete siden positiv test ;) Jeg takler ikke at samboer pusser/skyller i nærheten av meg engang :-/ Men det blir gradvis bedre, hvertfall for min del. To dager med tannpuss på rad uten å brekke meg!

Herlig! Satser på at jeg også snart kommer dit :)
 
Så langt har det gått bra :D heldigvis :D
 
Er det flere som sliter med tannpussen? Jeg blir kvalm, brekker meg og kaster ofte opp når jeg skal pusse tennene. Det fungerer litt mot sin hensikt for tiden o_O Munnskyld redder meg, men jeg prøver å pusse så godt jeg kan.
Er det noen av dere som har noen smarte pusseteknikker å dele? Jeg sliter spesielt med de bakerste tennene og tunga..

Jeg brekker meg også når jeg pusser tennene. Det føles liksom som om jeg har masse slim i svelget som jeg ikke kan få opp, og så får jeg brekninger. Jeg er ellers ikke plaget av kvalme. Det hjelper litt å bruke el-tannbørste, men tunga får ikke så mye puss for tiden... Usj altså!
 
Urk, jeg husker jeg brakk meg av tannpuss i første svangerskap, men heldigvis ikke nå. Har dessverre ingen tips. Håper det snart gir seg for dere som sliter med dette.
 
El- tannbørste hørtes ut som en god ide! Kan tenke det hjelper siden man kan holde den i ro. Det skal testes ut :)
 
Back
Topp