Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her pusser vi hver kveld med pittelitt tannkrem, også uten tannkrem etter grøten om morningen.
Liker at du svarer altså, ikke at mini plagesIkke fått tenner her enda. Men rett rundt hjørnet nå! Feber, sikler, løse (mer enn normalt) bleier og utilpass
Skjønte detLiker at du svarer altså, ikke at mini plageshåper det går over snart
![]()
Hvorfor er du skeptisk til fluor? Kan det være skadelig tro?Kveld etter pupp rett før senga. En bitteliten dert tannkrem. På morgenen "pusser" hun noen ganger selv. Det anbefales fluor i munnen 2 ganger i døgnet. Jeg er litt skeptisk til fluor på de aller minste
Sent from my iPhone using BV Forum
Fluor er giftig. Brukt blandt annet som rottegiftHvorfor er du skeptisk til fluor? Kan det være skadelig tro?
Er det sant?Fluor er giftig. Brukt blandt annet som rottegiftdet er farlig i store mengder. Som så mye annet så er det ufarlig i små doser. Men derfor tar jeg så lite som mulig og tenker at det holder med en gang i døgnet nå i begynnelsen. Skal være så lite som barnets lillefingernegl. Bare såvidt du ser det
Vi spytter jo ut tannkremen når vi pusser mens disse minste gjerne svelger unna en delEr det sant?hjelpes! Ja da skal jeg også være forsiktig i bruken når vi starter med pussing...
![]()
Ja men har bare ikke tenkt på at det var giftigVi spytter jo ut tannkremen når vi pusser mens disse minste gjerne svelger unna en delderfor jeg også bare bruker tannkrem på kvelden enn så lenge.
Det er mye dritt i ting som spisesJa men har bare ikke tenkt på at det var giftigtrodde de hadde noe annet i tannkremen til de små siden den egentlig kan "spises"..
Sant nokDet er mye dritt i ting som spises![]()