Tannpuss

mammatilguttenmin

Glad i forumet
Septembermødre <3
Å, jeg sliter med tannpussen!
Bare tanken gjør meg kvalm, og hver gang den tannbørsten treffer munnen, og tannkrem i munnen, spyr jeg!
Hver gang! Så ille at nå syter jeg med å pusse tennene.. Er jo kvalm i lange tider etterpå..
Var sånn sist jeg var gravid også, og sleit med tennene lenge etterpå..

Huff.. Kjenner meg igjen.. Hva med p bruke munskyllevann eller skylle med tannkrem og vann?:-) ikke like bra som tannpuss, men bedre enn ingenting:-)

Har og hatt det slik en periode, men det er heldigvis borte nå. Bare det av og måtte spytte fikk meg til å brekke meg :( utrolig slitsomt!nå har det kommet så långt att noen dager klarer jeg til og med att pusse på tungen igjen :) Håper det snart er over før deg og. Hvor langt er du på vei?

Har prøvd å skylle med bare tannkrem og vann, men brekker meg og spyr da også..
Var slik sist også, og da ga det seg ikke før mini var ute :S

Så håper virkelig det snart gir seg! Jeg vil ha rene tenner igjen :P

Jeg kan ikke pusse på morgenen. Da brekker jeg mwg. Men på kvelden går det bra. Håper det går over for deg. Plagsomt å bli kvalm til hver tannpuss.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kan ikke pusse på morgenen. Da brekker jeg mwg. Men på kvelden går det bra. Håper det går over for deg. Plagsomt å bli kvalm til hver tannpuss.

Huff.. hekta seg opp her.. Sorry!!

Oi så kjedelig da :confused: Håper det gir seg før mini er ute denne gangen :)

Spyr når jeg pusser tennene... Men tør ikke droppe det. Vil ikke ha råtne tenner. Men er bekymret for emaljen. Passer på å skylle munnen godt med vann etter å ha kastet opp..

Har det på samme måte jeg også. Trodde jeg begynte å bli tullete i toppen.. Hvem spyr av å pusse tenna, det er jo helt merkelig.. Veldig godt å se at vi er mange i samme båt! Jeg har 12 kroner så må pusse tenna hvertfall tre ganger om dagen, for å unngå betennelser og slikt. Prøver å drikke ett stort glass vann først så jeg "bare" spyr opp det før jeg kan pusse videre. Det fungerer innimellom :)

Back
Topp