Tannpuss

Ulva

Forumet er livet
Hvordan er det med tannpussing hos dere, på bebis altså?
Går det greit?

Her fant snuppa ut, for ca 2 mndr siden, at mamma skal ikke får pusse tennene mine...bare pappa! Jeg prøver støtt og stadig på å pusse tennene hennes men blir krig med en gang![&o]
Før hun fant ut at bare pappa får pusse, var det ingen problem for meg å pusse. Så har dere noen gode råd å gi meg??

Her er det krig uansett!!! Så ingen gode råd her i grunn :(

ORIGINAL: Funny1

her også..

ORIGINAL: Funny1

Samme her..

Her fant pappaen ut at om han pusset tennene samtidig, eller i alle fall har tannbørsten i munnen sånn at Magne kan holde på den store tannbørsten som er "fast" i andre enden så fikk vi gjøre som vi ville med hans tannbørste og tenner [:D]

Og nå går det altså fint å pusse tennene uten å ha en ekstra tannbørste til hjelp..

Lykke til med å snu trenden..

hm har kanskje ikke gode råd men, lett hun få leke med tannkost til vanlig da? så hun blir vandt til den. å så klart ha en på bade.
vi hadde en tannkost lillegull lekte seg med når han var liten, så han ble vandt til den.
Å nå så går tannpussen supert, har ingen problem med å pusse tennene vi=)

Her har det også vært en kamp til tider. Men etter at han fikk pusse tennene litt selv så går det mye bedre [:)] Først pusser jeg så han selv eller omvendt [:)]

Det går i grunn greit så har lite med råd.. Men kanskje hun kan få noe annet å konsentrere seg om? En leke hun bare får ha under tannpussen f.eks? Lykke til [:)]

Back
Topp