Argh...for litt over et år siden rotfylte jeg og fikk krone på en jeksel pga. sprekk i tannen. Men den ble ikke bra! (sure 10.000 kroner å betale ja...). Først fikk jeg beskjed om at jeg måtte gi den litt tid, så gikk tannlegen min ut i fødselspermisjon og så ble jeg gravid og kvalm og orket derfor ikke å gjøre noe med det. I julen fikk jeg dessuten vondt i jekselen i overkjeven (rett overfor den vonde tannen i underkjeven), så mistenker nok et brudd...altså har jeg to jeksler, en i overkjeven og en i underkjeven, på venstre siden som ikke fungerer. klarer ikke å tygge på den siden, og det har jeg ikke klart på lenge...pga. kvalmen som ikke har gitt seg i dette svangerskapet har jeg humpet og gått med det leeenge. Har tenkt at jeg får fikse det etter fødselen. Men nå, i påsken såklart, har det plutselig blitt mye vondere. Er vanskelig å tygge i det hele tatt...for noe dritt!!! Må vel kreke meg til tannlegen når påsken er over likevel da...men er litt usikker på hva de kan gjøre med det nå som jeg er gravid? Blir sprø av sånt[:@]