Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun gjør det greit for oss, men spent på om det går like greit med en fremmed. Bare forklare at hun skal kikke inn i munnen og telle tennene? (forklare noen ganger i forkant av time?)Å åpne munnen
Får dere ny time da?Lillegutt har vært hos tannlegen et par ganger allerede. (Blir to neste mnd).
De gjør det kjapt og på barnets premisser så det blir en fin opplevelse.vi setter han i stolen, tannlegen sier han skal sjekke tenna og stikker fingeren inn for å telle hvor mange tenner. Vil ikke lillegutt åpne så trenger han ikke det, bygger tillit
Vi bestiller ny time hver gang vi er der. Reiser inn alle sammen og sjekker tennene ca hver 6 månedFår dere ny time da?
Aha jeg går 1gang i året, og ungene får første time rundt 3årsalder herVi bestiller ny time hver gang vi er der. Reiser inn alle sammen og sjekker tennene ca hver 6 måned
Sikkert det som er vanlig det er så billig her vi bor (England) så vi har bare sjekket han når vi har vært der så han skal bli vandt til det av eget initiativAha jeg går 1gang i året, og ungene får første time rundt 3årsalder her
Så greit daSikkert det som er vanlig det er så billig her vi bor (England) så vi har bare sjekket han når vi har vært der så han skal bli vandt til det av eget initiativ
Ja, finnes noen bøker om tannlegebesøk , de er fineHun gjør det greit for oss, men spent på om det går like greit med en fremmed. Bare forklare at hun skal kikke inn i munnen og telle tennene? (forklare noen ganger i forkant av time?)
Pleier de å få leke hos tannpleier, eller er det kun hos tannlegen?De er veldig opptatte i dag av å bygge tillit til barna. Det har gått kjempe bra med begge her. Nr 2 er også inne hver 6 mnd for å pensle på fluor pga refluks. Nå skal nr 1 dit til kontroll pga refluks diagnose i august. Nr 2 hoppet opp i stolen og gapte kjempe høyt sist vi var der. Han veit veldig godt at han får leke av tannlegen og premie fra oss hvis han gjør som han skal.
Har ikke vært hos tannpleier så aner ikke.Pleier de å få leke hos tannpleier, eller er det kun hos tannlegen?
Okey, for første time her er til tannpleier ser for meg at jeg finner på noe for henne etterpå, hvis hun ikke får en gave derHar ikke vært hos tannpleier så aner ikke.