Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De tar røntgen av gravide, tannlegen min sa det var helt ufarligVille ringt dem og spurt hva de sier. Jeg trenger en sjekk selv, men de tar jo ikke røntgen nå som vi er gravide, så jeg tar det i løpet av vinteren heller.
Ved tanke på at min mor er sykemeldt og min samboer jobber turnus så er gjerne ikke det så vanskelig å få til senere hvis jeg planleggerBedre å ta den nå kanskje, så slipper du å tenke på barnepass om du skal ta den igjen etter at babyen er kommer![]()
Ja det er kanskje lurtVille ringt dem og spurt hva de sier. Jeg trenger en sjekk selv, men de tar jo ikke røntgen nå som vi er gravide, så jeg tar det i løpet av vinteren heller.
Så kjiptJeg gikk på timen da jeg fikk innkalling, men fikk beskjed om at jeg heller burde ha ringt inn og sakt at jeg er gravid.. da hadde jeg fått den utsatt. Mest bortkastet 500kr noen sinne!![]()
Kan være forskjellige tannleger har litt ulike retningslinjer og forskjellig utstyrDe tar røntgen av gravide, tannlegen min sa det var helt ufarligMan får mer stråling av å fly visstnok.
De tar røntgen av gravide, tannlegen min sa det var helt ufarligMan får mer stråling av å fly visstnok.
Jeg gikk på timen da jeg fikk innkalling, men fikk beskjed om at jeg heller burde ha ringt inn og sakt at jeg er gravid.. da hadde jeg fått den utsatt. Mest bortkastet 500kr noen sinne!![]()
What? Måtte du betale gebyr for det?det hadde jeg aldri godtatt!
Måtte betale for timen da tannlegen tok en sjekk og pusset ned en tann som det var knekt en liten bit av.. men det kunne strengt tatt ha ventet til jeg er ferdig å gå gravid