Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er jo ikke alt de vil gjøre av undersøkelser og tiltak hos tannlegen når man er gravid - så sjekken er heller før/etter graviditeten ja.Anbefales vel helst å ta sjekk før du blir gravid, er noen ting de helst vil unngå når man er gravid, så nå er det bare å vente til mini er kommet med mindre noe dukker opp.... og så være nøye med tannpussen da [emoji32]
Blir så forvirra av alle de forskjellige beskjedene som blir gitt.. Jeg måtte avlyse min time pga kvalmen. Og når jeg sa jeg var gravid, sa tannlegen at de helst unngår bilder i svangerskapet. Men at de kan beskytte barnet med en slags "matte" hvis man absolutt må ta bilde.. Påstår ikke at du har fått feil beskjed altså [emoji6] Blir bare så usikker..Hadde egentlig innkalling på mandag, men når jeg ringte og fortalte at jeg var gravid ville de vente til mai. Hun jeg snakket med sa at de tok røntgenbilder selv om man var gravid, for strålingen var så minimal, men at de var greit å vente litt mtp hormonforandringer og tannkjøttforandringer.
Blir så forvirra av alle de forskjellige beskjedene som blir gitt.. Jeg måtte avlyse min time pga kvalmen. Og når jeg sa jeg var gravid, sa tannlegen at de helst unngår bilder i svangerskapet. Men at de kan beskytte barnet med en slags "matte" hvis man absolutt må ta bilde.. Påstår ikke at du har fått feil beskjed altså [emoji6] Blir bare så usikker..
De har en slags kjortel med metallbiter inni som man kan bruke en del steder.Blir så forvirra av alle de forskjellige beskjedene som blir gitt.. Jeg måtte avlyse min time pga kvalmen. Og når jeg sa jeg var gravid, sa tannlegen at de helst unngår bilder i svangerskapet. Men at de kan beskytte barnet med en slags "matte" hvis man absolutt må ta bilde.. Påstår ikke at du har fått feil beskjed altså [emoji6] Blir bare så usikker..
Oki [emoji4] Man må jo bare stole på det de forteller oss [emoji4]Jeg trodde ikke de tok bilder, men hun påsto at deres helt nye røntgenutstyr var helt trygt å bruke, men at jeg valgte selv om jeg ønsket eller ikke. Vet ikke jeg.... får tygge på det til Mai.
Ser den. Og det er jo ikke store maskinen heller [emoji6]De har en slags kjortel med metallbiter inni som man kan bruke en del steder.
Jeg hadde ikke stressa over to bilder, om de var nødvendige.