tannlegen...

mammamaja

Elsker forumet
sukk i dag måtte jeg ringe å få hastetime til tannlegen.. for ei stund sia mista jeg ca en tredje del av tanna mi og har ikke hatt noe plager med den men nå har jeg gått i nestn 2døgn med store smerter som går opp i hode slik at jeg har på en måte både tannverk og hodepine[:(] sove utroli dårli i natt og ringte derfor å spurte om jeg kunne få komme å kunne de bare trekke den for det er en jeksel.. håpe jeg slipper noe mer,vet at det er flere hull der men først å fremst vil jeg bare ha vekk smerta.

ops litt lang og litt mye syting[8D][:)]

uff da. ikke noe godt å gå rundt å ha vondt.. spesielt ikke i munnen[:-]
du må ha masse lykke til hos tannlegen.. håper det blir bedere[;)]

ORIGINAL: *marihøna*

uff da. ikke noe godt å gå rundt å ha vondt.. spesielt ikke i munnen[:-]
du må ha masse lykke til hos tannlegen.. håper det blir bedere[;)]

Signerer..

kan ikke klokka gå litt fortere??? sukk skal ikke før 12.30.. grua me[&o]

Huff da, ikke noe moro!!! Men jeg ville nok ikke trukket tanna om den ikke er HELT ødelagt!!! Men det er meg da..

Lykke til og god bedring

nei den er ikke helt ødelagt da men tenkte kanskje d går fortere da.. jeg er ikke så glad i mannlige tannleger å har fått beskjed om at det er en mann jeg skal til så jeg sitter faktisk å skjelver nå....

Første timen er uansett ikke lang, de kan ikke gjøre så mye første timen, enten trekker de tanna, som tar kort tid, eller så legger de noe ned i nerven som gjør at smerten blir borte etter et par dager!!!

Når du da får time igjen så ber du om å få en dame, de er vant til at folk har ønsker om behandler...

Jeg skjønner du er nervøs er det i grunn selv hver gang jeg skal til tannlegen selv om jeg jobber i samme sjanger...

Lykke til 

uuuuff...det misunner jeg deg ikke! Stakkar! Tannleger er ikke snille i mine øyne...[&:] Hehe, neida snuppa, det går så fint så, tenk så bra alt er etterpå da [:)] Så slipper du reise dit igjen på lange stunder...det finnes noe positivt i alt.. Lykke til [:)]

Massemasse lykke til!!!
dette går så bra så!![;)] Det verste er faktisk den gruinga!!![;)]

da har jeg vært der.. det har kommet en betennelse nedi ei tann jeg har rotfylt så nå fikset han tanna så den er hel så fikk jeg en pencilin kur.. men.. tannverken kommer ikke til å gå over med det første visstnok[:(] har en god nyhet da; thor rune kommer ikveld i stede for i morra tidli[:D] hjalp litt på det da...

du har min fulle sympati, jeg har vert plaget med tennene hele svangerskapet!!! det er vondt!
Men tannlegen min vil verken ta bilder eller rotfylle tennene mine pga svangerskapet.. så her fyller han med "medisin" å så skal alt fikses når jeg har fått barna ut.. men ser ut som alle tannleger gjør ting forskjellig!!

ORIGINAL: majasj86

da har jeg vært der.. det har kommet en betennelse nedi ei tann jeg har rotfylt så nå fikset han tanna så den er hel så fikk jeg en pencilin kur.. men.. tannverken kommer ikke til å gå over med det første visstnok[:(] har en god nyhet da; thor rune kommer ikveld i stede for i morra tidli[:D] hjalp litt på det da...

Gratulerer med å ha klart deg gjennom  tannlegetimen - og med gode nyheter![:D]

takker for all sympati[:)] dette er det verste jeg har vært gjennom i løpet av hele svangerskapet(ingen plager altså)[:D]

Godt å høre at det ble ordna, dritt med tannverk da...[:'(]
Du må kooose deg masse i dag!!!!!

Back
Topp