tannlege

ladand

Glad i forumet
Har en tann som er rotfylt, men den har plutselig slått seg vrang nå. Selvfølgelig de to siste ukene før termin.... [:@][:@] Burde man gå til tannlegen da eller kan det være hormonelt tror dere?? Har veldig mye kynnere for tiden, også har jeg jo hørt at tennene påvirkes mer og mer jo nærmere termin man kommer. Noen som vet??
 
uff stakkars deg...hørres ikkje godt...eg HATER tannlegen...men må man så må man...viss eg va deg så hadde eg ringt te tannlegen å spurt han ka du ska gjør[;)]ikkje godt å gå å værke heller....
 
tror jeg ville ringt tannlegen jeg også - de vil vel ikke ta røntgen eller bore/fylle når man er gravid, men det kan jo hende du kan få sjekket tanna i alle fall...? Kanskje det er noe å gjøre??
 
Uansett ønsker jeg deg god bedring!
 
Takk for svar. Er vel bare å krype til korset og ringe....
 
Back
Topp