Tannlege..

LilleLisska

Forumet er livet
Æ har fått innkalling til tannlegen. Koste det nokka eller e d sånn gratistime siden æ e gravid? [:)]

ORIGINAL: Elin_

tror du må bet. har ikke hørt noe om at gravide får gratis timer av tannnleger. Jeg måtte betale for min time jeg hadde for noen mnder siden.

Mn har bare fått time uten å ha bestilt.. [8|]

samme gjorde jeg.,fikk i posten .nemlig lenge siden jeg hadde vært der[&:]

Trur æ ring dæm å høre ka som foregår..! Va jo hos tannlege i februar.. [8|]

ORIGINAL: ¤GravidLisska¤

tror du må bet. har ikke hørt noe om at gravide får gratis timer av tannnleger. Jeg måtte betale for min time jeg hadde for noen mnder siden.

Tannleger sender ut årlige/halvårlige timer til pasienter. Han har helt sikkert spurt deg om det. Helt vanlig at de sender ut. Hvis du ikke vil ha, så bare si ifra. Desverre er det ikke gratis. Tannlegene har desverre ikke samme ordning som legene.

Du må betale, tannlegen inngår ikke i den gratis, offentlige svangerskapsomsorgen i Norge.

ORIGINAL: Marianne1

Tannleger sender ut årlige/halvårlige timer til pasienter. Han har helt sikkert spurt deg om det. Helt vanlig at de sender ut. Hvis du ikke vil ha, så bare si ifra. Desverre er det ikke gratis. Tannlegene har desverre ikke samme ordning som legene.

Aha.. men har jo nettopp vært.. Ska ringe å avbestille.. Har ikke råd til nokka tannlege akkurat nu så..

må nok betale! Her så koster en sånn sjekk time med pussing 750 kr[:'(]

ORIGINAL: *Krusedull*

Du må betale, tannlegen inngår ikke i den gratis, offentlige svangerskapsomsorgen i Norge.

Ah.. dumt.. hadde jo tenkt å fære dit! [8D]

Du får IKKE gratis tannlegetime om du er gravid. Du er sikkert lagt inn på PCen at du skal ha time. Mulig de  ikke har oppdatert at du der for ikk elenge siden. Ring de du om du ikke vil ha timen [:)]  (jobber hos tannlege)

ORIGINAL: Sense

Du får IKKE gratis tannlegetime om du er gravid. Du er sikkert lagt inn på PCen at du skal ha time. Mulig de  ikke har oppdatert at du der for ikk elenge siden. Ring de du om du ikke vil ha timen [:)]  (jobber hos tannlege)

Ska ringe æ! [:)]
Ska ringe lægen i mårn å ordne time t jordmor så ring æ dæm i samme slængen! [;)][:D]

Back
Topp