Tannlege?

Smulen

Forumet er livet
Verker så sinnsykt i ei tann, har vært våken siden halv fem. Er litt sånn hysterisk i forhold til å bruke medisiner, bedøvelse osv men vet ikke om jeg klarer hver natt som dette fram til jeg har født. Er det farlig å gå til tannlege og bore med eventuell bedøvelse? [&:]

Nei, det er absolutt ikke farlig. Man kan fin ta bedøvelse når man er gravid. Men kan hende tannlegen er litt forsiktig med røntgen.

Så lenge du ikke trenger ta bilde så skal det gå bra;) Jeg trakk en visdomstann mens jeg var gravid men kunne ikke ta bilder.
Lykke til! Tannverk er noe dritt..

Har vært der nå. Fikk bedøvelse som hadde lavest risiko for gravide, fikk tilbud om å ta bilde men takket nei, Hun klarte det fint fordi om. Men moro var det jo ikke da. Betennelse som må rotfylles så det var en fiiiiin start på en onsdag. Lillen i magen koste seg likevel, boblet og humpet som bare det [:)]

Kjedelig da [X(]

Men OJ Smulen! Du er jo allereden nesten 37 uker jo. Syns du nettopp annonserte det! [:D] 

ORIGINAL: Sanka

Kjedelig da [X(]

Men OJ Smulen! Du er jo allereden nesten 37 uker jo. Syns du nettopp annonserte det! [:D] 

Ja jeg vet, det går kjempefort nå [:D]

ORIGINAL: Smulen

Går fort i slutten syns jeg, selv om jeg syns egentlig det gikk tregt også da [8|][:D]

Men nå er det ikke lenge igjen! SÅ gøy! [:D][:D][:D]

Går fort i slutten syns jeg, selv om jeg syns egentlig det gikk tregt også da [8|][:D]

Men nå er det ikke lenge igjen! SÅ gøy! [:D][:D][:D]

Må jo innrømme at det ville vært gledelig om jeg slapp å gå over tiden for magen er stor og bekkenet vondt, men dagene går likevel fort syntes jeg. Det meste er på plass av ting, mangler bare litt småpell og å pakke sykehusbagen som jeg for øvrig ikke aner hva bør inneholde [:D]

Må jo innrømme at det ville vært gledelig om jeg slapp å gå over tiden for magen er stor og bekkenet vondt, men dagene går likevel fort syntes jeg. Det meste er på plass av ting, mangler bare litt småpell og å pakke sykehusbagen som jeg for øvrig ikke aner hva bør inneholde [:D]
Krysser fingre for at du slipper overtid da [:)][:D] Jeg pakka ikke sykehusbagen før noen dager før, da fikk jeg det plutselig for meg at jeg måtte. Bare å finne praktiske klær og hygiene produkter. Å legge kamera og mobillader en plass så du husker de når det er i gang [:D]

Krysser fingre for at du slipper overtid da [:)][:D] Jeg pakka ikke sykehusbagen før noen dager før, da fikk jeg det plutselig for meg at jeg måtte. Bare å finne praktiske klær og hygiene produkter. Å legge kamera og mobillader en plass så du husker de når det er i gang [:D]

Takk for gode tips. Er litt usikker på om jeg må pakke med klær til Lillen også, noen som sier man må det om man skal være på pasienthotell [&:]

Vi bor jo ellers bare 2 minutter fra sykehuset så det er jo ikke noe problem for sambo å dra hjem og hente noe hvis man trenger det [:)]

Takk for gode tips. Er litt usikker på om jeg må pakke med klær til Lillen også, noen som sier man må det om man skal være på pasienthotell [&:]

Vi bor jo ellers bare 2 minutter fra sykehuset så det er jo ikke noe problem for sambo å dra hjem og hente noe hvis man trenger det [:)]
Jeg tok med hentesettet til hu lille. Ellers brukte hu klærne fra sykehuset. Bodde på pasienthotellet i Stavanger da.

Jeg tok med hentesettet til hu lille. Ellers brukte hu klærne fra sykehuset. Bodde på pasienthotellet i Stavanger da.

Da tar jeg bare med det han skal ha på seg når vi skal hjem, så kan heller sambo hente noe hvis det blir nødvendig. Takk for hjelpa [:)]

Back
Topp